Wat je even kwijt wilt

Ik dacht eerst even ‘zegt me niks’.
Maar bedenk me nu dat mijn vriend best wel fan is van die band en dat ik ze zelfs een x live heb gezien.
Mijn brein is soms echt :exploding_head:

1 like

Ik word echt helemaal gek van dit hooikoorts weer, alles prikt alles jeukt en ik ben maar gestopt met oogmakeup dragen want ik blijf toch wrijven

Ik hou echt van dit weer maar dit verziekt het zo :mad:

Oh die zal mijn vriend vandaag dan ook wel op repeat hebben staan :sweat_smile: ik vind ze een beetje eng :see_no_evil:

1 like

Hahaha ik snap je verbazing!
Daarom ook deze emoji :exploding_head:
Ik houd het er maar op dat ik net pas wakker ben en nog geen koffie heb gehad…

1 like

Ze zijn wel heel uniek!

1 like

Oh dat klinkt wel echt heel naar :scream: ik heb wel daglenzen dus ik gooi ze na gebruik weg. Sinds kort heb ik ook een cilinder (naast mijn -5,5) dus ik vind m’n bril echt niet prettig kijken. Toch maar opzetten dan, maar ik ga toch stiekem m’n lenzen meenemen voor het geval dat.

Onbekende verstopt scherpe spiesen in bos Almelo - http://nos.nl/l/2234548

1 like

Ik zou het niet doen! Ook al zijn het daglenzen, een geinfecteerd oog moet je met rust laten en een bril dragen. En als het heel erg wordt misschien zelfs oogdruppels bij de huisarts

Het is gebeurd

6 likes

Precies. Ik denk dat ik het even terug ga kijken voor een goed begin van de dag. Vind het altijd fijn om een ergernis zo goed mogelijk te begrijpen :sunglasses:

1 like

Tuurlâk. Ik ga waterskiën en het weer is kut. Bewolking alles. Afgelopen dagen tropisch, zit ik hier nu in de bewolking. #huilon

Bij mij is het vooral dat ik einde stage zit en ik er helemaal klaar mee ben. En dat ik gewoon niet weet waarvoor ik leef?
Het boeit me allemaal niet, helemaal de studie doe ik nu doe zou je veel meer voldoening uit kunnen halen maar zero care haha.

Jezus de airco is zo hard aan het blazen in de trein, heb het gewoon koud nu.
En lichte hoofdpijn door biertjes in de zon gisteren en honger. Lekker klagen.

Ik denk niet eens dat dat lukt. Bij mij deden lenzen ook zooooooo’n pijn. We gingen naar een 3D-film en ik wilde geen 3D-bril over mijn bril dragen. Guess wie er uiteindelijk toch met 2 brillen op haar neus zat.

Het bleek trouwens een virusinfectie te zijn waarvoor ik 8 mnd ben behandeld en dus geen lenzen in kon…

Waaaarom gaan dit soort dingen altijd fout bij mij. Mn instagram word gedeactiveerd moet ik een mail sturen met een achterlijke ‘wanted’ foto.
Krijg ik een legendarische mail terug met : Het ziet er naar uit dat je moeite hebt met inloggen hier heb je een FAQ.

Ehm… klootzakje KIJK GVD GOED MET JE SCHELE BEK.

7 likes

Ik heb voor m’n beurt gesproken denk ik haha. Vanmorgen was het een beetje rood maar nu begint het meer te branden dus moet er eigenlijk ook niet meer aan denken om nu wat in m’n oog te stoppen.
Ik denk dat de ontsteking bij mij door irritatie is ontstaan. Heb 2 dagen geleden mijn wimperextensions laten verwijderen, gister een oude mascara opgedaan en slecht verwijdert en ik vond vanmorgen diep in m’n ooghoek een schilfer met inkt van microbladen van m’n wenkies. Hoop dat het snel over is want krijg nu al koppijn van m’n bril.

Mijn schoonmoeder heeft een pakketje besteld op het verkeerde huisnummer (echt de andere kant vd straat). Nu hebben ze daar een briefje opgehangen of ze het bij het goede nummer (kantoor van mijn schoonvader, zit onder ons huis) willen leveren. Maar of ik dan wil kijken of ik de dpd wagen zie. Dan moet ik dus de hele middag met een stoel in de keuken voor het raam gaan zitten :roll_eyes:

O ja. Ik heb gezegd dat ik best af en toe wil kijken maar dat ik dat niet ga doen🤐

4 likes

Haha nee joh. Love deze foto:

9 likes

Ik kom nog even weer klagen over mijn kiespijn. Naja soort-van klagen. Gisteravond ging ik echt bijna dood van de pijn, vandaag gaat het wel weer maar gelukkig kan ik maandag al terecht i.p.v. donderdag. Ben voor het eerst blij dat ik naar de tandarts ga haha.

Ik heb gehoord dat mn verhaal gekozen is! Jij?