Zo zo lekker om na een heel heftige werkdag intens uit te slapen. Zo als een zeester op bed liggen, raampje open, telkens weer een halfuurtje slapen en dan weer even wakker worden en je realiseren dat je nog steeds kan blijven liggen. Zo zou iedere zondag moeten voelen.
Ik vind mijn leven zoveel leuker nu ik niet meer studeer en gewoon aan het werk ben. Vooral vrije weekenden en meer geld voor leuke dingen vind ik erg fijn haha
Ja had heel seizoen 6 dus blijkbaar al op die manier gekeken, ga dat nu maar met seizoen 7 doen!
Huh, hoe kan dit? Een negatief aantal berichten?
Twijfel nu of ik 50 keer ga posten of dat ik maar van mijn verslaving af probeer te komen. Breng hele dagen op dit forum door als mee lezer haha
Ja same!
Ja herkenbaar! Ik hoor het vaak andersom, maar ik vind werken (meestal) ook een stuk fijner dan studenten. Zit veel lekkerder in m’n vel.
Wow was de vrijgezellen de avond voor de bruiloft? Heftig man! Was de bruid/bruidegom er ook helemaal aan? Haha dat wordt nog gezellig dan vandaag!
Veel plezier iig!
Ja bij jou willen we er zeker van zijn dat je niet bij de members only kunt.
Neegrapje. Heb je berichten van jezelf verwijderd?
Hahaha ja ik denk al. Nee niks verwijderd…
Kan echt niet waaaachten hierop
Tja, in principe gaat het maar om een paar topics die je tot die tijd niet mee kunt lezen.
Oké, gaan we dat ff uitzoeken.
Fijn, dankjewel!
Kater grrrrrrr
Same…
Pfff kan ik lekker uitslapen, word ik beide dagen rond 08:00 wakker…En vanavond weer wakker liggen tot 1 Wel lekker bbq-en vanavond
Hmm ik vind 50 posts ook wel veel maar dat komt ook voornamelijk omdat ik nog maar sinds 5 dagen actief ben.
Maar het is toch niet zo erg om dan (tijdelijk) die members only topics niet te kunnen lezen? Het is niet alsof je het hele forum niet meer kan lezen.
Haha ja en dan al die bleke bekkies op de foto’s, dat de getuiges hun halve speech vergeten en iedereen extra emo is want moe en brak.
Overigens ben ik nu ook brak. Jammer.Cursieve tekst