Aah nou ik vind het kei goed dat je zo over jezelf denkt; ik snap dat het voor jou niks voorstelt, maar voor mij is het niet ânormaalâ. Ik vind mezelf een leuk persoon, maar zodra ik merk dat iemand me niet (meer) mag brokkelt mijn zelfvertrouwen in elkaar en ga ik mijn hele gedrag analyseren. Dan zie je natuurlijk ook direct de minderen dingen (ik doe lang niet alles goed) en kan ik me er oprecht druk om maken. Al is het minder dan vroeger.
Wou dat ik wat meer jouw attitude had, zou veel kopzorgen schelen.
Misschien praat ik er ook te makkelijk over hoor. Maar ik ben altijd heel erg op mezelf aangewezen geweest dus ik moest er ook maar het beste van maken en had geen tijd voor âhatersâ.
Afgelopen middag hebben een vriend en ik onszelf super random opgegeven als testreiziger voor de noord/zuidlijn en ik heb echt geen idee wat we kunnen verwachten en ik zie ook nu pas dat het vier uur duurt???
Waarom leek dit alweer een leuk idee
Ik kwam vandaag even gezellig bij mijn opa en oma langs en een uur later was ik met hun kat bij de dierenarts om hem in te laten slapen. Ik kwam binnen en zag dat hij al slecht uit zijn ogen keek, kwam hij op schoot zag ik dat hij ontzettend veel tumoren erbij had gekregen en een aantal waren ook al geknapt. Mijn opa en oma hadden dit nog niet gezien. Was echt zo kut om hen zo te zien huilen, vooral voor mijn opa was zijn kat echt alles want hij kan verder bijna niets meer of de deur uit komen.