Wat je even kwijt wilt

Ik heb echt zo veel zin in mcdonalds

1 like

Ik heb mijn vrije dag toch voornamelijk gebruikt om te slapen. En ik heb er geen spijt van:sweat_smile:

1 like


Mijn kat is mijn grote voorbeeld dus we gaan nu even dutjes op bed in het zonnetje doen.
Bye!

36 likes

Ik vind die badges eigenlijk heel cute

3 likes

Ik heb Mars ijsjes gekocht, nu ben ik blij.

3 likes

Ik ga zo uit eten en heb de hele middag de menukaart al bestudeerd om zo straks de keuze makkelijker te maken. Mocht niet baten hoor, heb nog steeds geen keuze gemaakt. Scenario gaat straks dus als volgt: “ik kies x”. Ober komt en ik zeg: “doe maar y”, waarop tafelgenoot vol verbazing kijkt omdat ik had gezegd x te kiezen. Altijd weer. :roll_eyes:

7 likes

Voel me soms bijna ongemakkelijk wanneer mensen weer eens tegen me zeggen: was ik maar meer zoals jij. Zo moeilijk is het toch niet om zero fucks te geven? Vind daar niks knaps aan. Maar ik ben ook moeilijk met complimenten ontvangen.

5 likes

Ik was net niet ingelogd en toen zag ik een sticky met iets van welkom op dit forum
Waar kan je dat vinden als je wel ingelogd bent?

Teach me master.
Ik vind dat dus heel erg moeilijk en als een omgeving kut is kan me dat heeel erg beïnvloeden. Zou dat graag wat minder hebben en dat mijn functioneren dan wat stabieler bleef haha
Edit: sorry als ik je nu trouwens nog wat ongemakkelijker laat voelen door je master te noemen ahhaha

1 like

Oke wow, ik heb net friet gehaald en ik bedenk me nu dus dat zij mij niks gevraagd hebben en ik dus zonder nadenken gewoon niet betaald heb???

11 likes

Ik ben echt een ei. Eerst verbrand ik mn pols aan de oven, dan stoot ik mn harses aan het keukendeurtje (gat in mn kop), vanmorgen scheurde ik het tussenstuk van mn bh aan gort en nu heb ik een haal in mn legging. Klaar.

Ik lig op het strand maar ik moet naar de wc… en die is dus niet in de buurt. En ik kan moeilijk in het water gaan poepen. Nja kan wel maar ik ben niet zo subtiel.

5 likes

wow zoiets zou ik nomineren voor post van de week. er vinden hier ook wel eens van die sessies plaats, buiten. en zo ben ik er dus achter gekomen hoe dat precies gaat… en hoe pijnlijk lang het duurt…
en dan stel ik me voor hoe de fotograaf zo staat te roepen GEEF ME PASSIE!

2 likes

Hoe geef je zero fucks? Complimenten aannemen kan ik dan weer wel, gewoon ‘dankjewel’ zeggen en glimlachen. Dat is in mijn ogen veel makkelijker dan zero fucks geven (want dat is een gevoelsdingetje… ) :disappointed_relieved:

1 like

Mijn danspartner heeft voor vanavond afgezegd en ik vind het niet heel erg, precies om deze reden. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat leuk! Stijldansen, zowel ballroom als latin. Jullie?

Zo moeilijk is het toch niet om complimenten te ontvangen? Vind er niks knaps aan. :wink:

Vind het wel een goede eigenschap. Iets om naar te streven. Dus go you.

Klagen verbindt.

4 likes

Aah lindy hop is cool! Doe je ook weleens west coast swing of rock 'n roll?

Jullie weten nie half hoe blij ik ben dat ik bijna thuis ben.

1 like