Volgens mij kun je op je mobiel de dag en tijd zien als je, rechts naast de avatar, op de aanduiding klikt waarmee wordt aangeven hoe lang geleden een bericht geplaatst os.
Hier ook mieren-invasie thuis. Iemand de ultieme tip?
Ze wonen onder het keukenblad?! 
Haha same! @Sjurr: ik dacht ook dat je er echt zo uitzag, tot ik je ergens (veel jonger) op een foto tegenkwam 
Onder het keukenblad??? Wat raar, ze komen toch op zoete dingen af?
Ik heb even gekeken op omaweetraad en heb uiteindelijk de stofzuiger erop losgelaten en azijn in de rondte gespoten. Weet nog niet of het helpt.
Ah wat heerlijk, ik hou van die stad! Veel plezier!
Heel veel plezier!
Ik wil zo graag nieuwe kleren kopen en geld uitgeven, maar ik zie niks leuks op internet 

Age shaming dit!
Het is een foto van mezelf die ik door zo’n app heen heb getrokken
Dus met een jaartje of 50 is dit wel wat je zou moeten krijgen.
Maar ik zal eens kijken of ik een leukere foto van mezelf tegenkom!
Hahahaha ik lach me helemaal dood
Zit mijn oude berichten op het EGF terug te lezen - ik durfde nooit veel te posten dus ben er vrij snel door heen haha. Maar jeeezus waar maakte ik me toch allemaal druk om x’D Compleet vergeten dat ik om pijptips en eerste zoen tips gevraagd heb in 2009
Ook vroeg ik wat iedereen van mn galajurk vond in freaking 2007 woow. En pissig worden toen 2 mensen het niet mooi vonden hahaha (was ook echt een beroerde foto :’) )
Dit is toch hét nieuwe forum? Of heb ik me nu bij de verkeerde aangemeld? 
I know ik had dat gelezen hihi. Thanks dat je t goed opneemt haha 
Voor nu is dit de nieuwe. Maar volgens mij wordt er aan nog 1 gewerkt? (zoiets begrijp ik eruit tenminste)
Ik ben zo enthousiast over dat boer zoekt vrouw zondag weer op tv komt dat ik het in mijn agenda heb staan 
Ik ook. Vind al dat gedoe er omheen ook zo kut. Eigenlijk wil ik er niet over nadenken, maar toch ook weer wel…
Oke helemaal goed dan!
Ik heb zondag al alle ingrediënten in huis gehaald om een toetje te maken: rijstepap met cocosmelk, limoen en kardemon met gecarameliseerde ananas compote. Maar het is nu nog steeds niet gebeurd… 
Edit: Inmiddels ligt alles in de pan
Ik ga helemaal stuk. Ik zag dit tussen mn verzoeken staan. En dat plaatje was eerst afgeschermd “voor mn eigen veiligheid” Dus ik dacht ooh vast een dickpic .Klik ik erop zie ik dit. Naah je kan me wegdragen.
Heb em veranderd 
Mijn vriend en ik kijken vanavond wie er het langst wakker kan blijven. Degene die het lukt krijgt morgenochtend een massage en een hoofdmassage. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. Ik ben tegenwoordig net een oma 
En heb je gewonnen?