Thanks! Was zelf ook al wat filmpjes/workouts aan het zoeken voor beginners. Komt goed, hou het op het begin toch niet lang vol haha
Ps. Ik mis S. in het wild.
hoe ging het? en als je het nog moet doen, veel succes!
Jaa mn instagram is gedeactiveerd
Dus hoop dat ik hem deze week terug krijg en anders maak ik een nieuwe.
Kan nu niet meer wandelen zonder te filmen natuurlijk haha.
Ugh kater is real. Moet zo ook nog naar de supermarkt om eten te kopen, en bedenken wat ik wil eten.
Mijn huisgenote begint te zingen, goed moment om boodschappen te halen.
Ik ben op weg naar een bbq en ik ben vega (weten ze) en nu maak ik me zorgen of ze er wel rekening mee gehouden hebben en bv vegaburgers of iets gehaald hebben. Ik wilde nog vragen of ik anders zelf wat mee zou nemen, maar dat heb ik toch niet meer gedaan want dat voelde als te bemoeiallerig en egocentrisch van mezelf. Maarja eten is life dus nu maak ik me toch wel zorgen of ik straks alleen maar stokbrood en sla kan eten. OMG op mezelf.
Ik wacht ff t weekend af! En Misschien ga ik nog verder reizen richting noord Brazilië want t is vrij koud in t zuiden. Lief dat je t vraagt!
Vandaag is echt een zondag. Ben om 14.30 uur wakker geworden, naar de wc gegaan en daarna gauw terug in bed gekropen om te forummen. Ben nog steeds niet opgestaan.
Nee ik kan niks bedenken dat het veroorzaakt kan hebben, behallllllllllve dat er vanochtend ineens een rups uit mijn broek kroop? Maar geen idee of die eerst op mijn schouder heeft gezeten ofzo gisteravond haha?
Ja zou kunnen, geen idee. Daar heb ik nog nooit last van gehad. En ik ben de afgelopen dagen ook niet met mijn schouders in de zon geweest, heb steeds t-shirts gedragen.
Ik vind het maar raar.
Bedankt voor je antwoord! Ook @Moskou.
Jullie hebben allebei gelijk. Ik heb voor morgen sowieso een gesprek staan met mijn manager, dus dan is wel een goed moment om mijn twijfels kenbaar te maken. Of in ieder geval laten weten dat ik op deze manier niet goed mijn werk kan doen.
Ik heb nog vrij veel contact met oude collega’s van mijn oude werk, dus ik ben inderdaad van plan om lijntjes kort te houden. Hopelijk wordt het binnenkort beter!
Opgeruimd, schoongemaakt, oude zooi uitgezocht, konijn heeft weer een schoon hok, kledingkast uitgeruimd en alvast gekookt. Ik ben voldaan.
Ja, ik had het gelezen hier. Hopelijk wordt het snel geregeld!
Thanks! Moet het specifiek een Elstar appel zijn haha
Ja appels. Pinklady werkt ook top.
Soms kan ik met een kater ook enorm veel trek hebben in een haring.
Dit was woensdag. Toen had ik alsnog m’n huis gestofzuigd en gedweild (!) en toen kwam schoonfamilie met alle kids,.
Ik sta de hele dag achter de bar en had hoopte dat er niemand zou komen zodat ik aan m’n scriptie kon werken
jippie eerste twee dingen kan ik afvinken, heb nog niet uitgezocht wat ik met mn leven wil maar heb wel mn nagels gelakt
Ik heb pizza besteld want vind mezelf zielig door die uitslag
Nu al
Heb niet eens per se honger maar wil nu gewoon pizza
Het was een paar dagen zo lekker in huis, nu weer 26,5°C
M’n huisgenoot heeft een schoonmaakrooster gemaakt, maar het helpt niets. Het is nog steeds een teringbende. Die lui kunnen echt niet schoonmaken