Ik ga vanavond met m’n moeder naar de film overboard is verfilmd naar de film overboard uit? 1985 ofzo?! superlang geleden en m’n moeder vond die altijd zo leuk. Iemand er naartoe geweest toevallig?
Ik krijg echt altijd stress als ik moet fileparkeren en er auto’s achter mij op mij wachten ik had net de perfecte plek, precies voor de deur, ruimte genoeg maar er reden zoveel auto’s achter me die op me aan het wachten waren en die reden er ook gewoon niet langs. Nja, toen dacht ik fuck this shit, ik kan dit niet onder druk en toen ben ik verder gereden maar ZO DOM van mezelf. Nu moest ik een pokke eind lopen
Herkenbaar. Mijn huisgenoot had de beurt om de douche schoon te maken, maar is volgens mij de vloer vergeten. De douchemat heeft hij ook niet gewassen en de prullenbak ook niet verschoond.
Damn, nu heb ik trek in een broodje haring.
Ja, zo dom. Ik zie gewoon het stof op de vloer liggen en er zitten zelfs nog opgedroogde poepresten (sorry) aan de binnenkant van de toilet. En op het rooster staat dat het deze week is schoongemaakt. Ok…
Aargh ik haaaat vliegen in huis. Ik ben heel de tijd met de spuitbus in de weer
Moet morgen een korte presentatie geven over de voortgang van mijn scriptie. Maar ik loop echt telkens vast en mijn begeleider is niet echt goed in begeleiden. Heb het idee dat ik morgen echt gigantisch afga tegenover mijn medestudenten en mijn begeleider die er ook bij is.
Waar kan je dit laten doen? Gewoon naar de huisarts gaan en er naar vragen?
Het gras staat echt zo ontzettend hoog en ik heb zo’n geen zin om gras te maaien. Maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het prima. Nu lig ik doelloos op de bank naar het gras te staren.
Omg op mezelf, ik heb dit ook altijd. Heb er nu gelukkig meer schijt aan, ook als ik vijf x moet steken maar de eerste maanden dat ik hier woonde (fileparkeren voor de deur, bij mn oude huis niet) parkeerde ik ook vet ver weg omdat ik niet durfde. Nu rij ik soms een rondje als er veel auto’s achter me rijden
Ik speel het, zit in jaar 3 chapter 5!
Op de een of andere manier zie ik nu een heel leuk beeld voor haha.
Door al die posts over 50 berichten ben ik dus ook in mijn samenvatting gaan kijken en ik zie dus dat ik in 3 dagen tijd 36 berichten heb geplaatst…dat is volgens mij wel veel? Vind het blijkbaar heel gezellig hier, haha.
En 3.200 berichten in die 3 dagen gelezen!
Ik heb trek in zo een vieze Mora hamburger uit de diepvries, maar volgens mij bestaan ze niet meer. Ik heb ook geen magnetron dus gaat sowieso niet gebeuren.
Mocht je ze nog vinden kun je ze vast ook lange tijd in de hete zon laten liggen. Denk dat dat hetzelfde effect heeft :’)
Ik heb vandaag gemidgetgolft. Dat vind ik altijd super leuk totdat ik er weer achter kom dat ik er heel slecht in ben. Hetzelfde heb ik met bowlen. Afin over een tijdje ben ik er weer enthousiast voor totdat ik er weer achterkom.
Ik heb dat ook! Haha
Uh, omdat het een internetforum is?
Als mensen dat niet zouden willen, zouden ze überhaupt al geen internetforum opzoeken, maar dingen delen met mensen die ze echt kennen.
Dat is dus niet zo, want de afgelopen weken blijkt dat er wel behoefte is aan een members only gedeelte met een minimum aantal posts voor persoonlijkere dingen.
Ik sta vol met bulten van de processierups wat een hel.