Wat je even kwijt wilt

Wow ik kende dit helemaal niet, dacht dat die rups over je heen was gelopen of zo maar lees nu dat ze brandhaartjes loslaten, ook niet heel lekker, brr. Sterkte!

1 like

Kan je niet gewoon meenemen en in je tas laten als er toch wat is? Better safe than sorry! Veel plezier iig :smile:

Zijn mama mia’s chips altijd zo bleekjes? Ze zijn ook best smakeloos.

Ik ga zo meteen douchen ja! Brengt hopelijk ook wat verlichting van de jeuk.
Maar ook in kleding dus? :scream: Goed dat je 't zegt, dan pleur ik alles ook meteen in de was.

Haha nee gelukkig niet! Ja, het is hier echt erg de laatste dagen, ze zijn nu ook heel actief met die hitte.

Ja haha, het ziet er een beetje apart uit.

1 like

Nou, dat is ook meer een levensopgave dan iets dat je even op zondag bedenkt. Genoeg gedaan vandaag hoor!

1 like

Krijg net een mail dat mijn bazin me ā€˜genoodzaakt’ is me morgen vrij te geven. Jammer van de centen, maar mag dit wel?

Oh ik dacht dat vooral in Amerika de bruiloft de dag na het vrijgezellenfeest was! Mij lijkt dat wel heftig, sta je daar als bruid na een korte nacht en wil je er op je best uitzien… ik ga volgend jaar trouwen maar wil mijn bachelorette toch wel ruim voor het huwelijk haha

Edit: ik lees nu dat het huwelijk pas later is haha, maar idd wat iemand anders zei kan nog wel leuk worden als iedereen dan in die brakke toestand is!

Pfff iets te veel special biertjes in de zon op het terras gehad haha. Merk het pas nu ik thuis op de bank zit

1 like

Dat had ik de vorige keer ook! Denk een maand geleden. Ik heb ze sindsdien niet meer gekocht.

Wat voor een contract heb je?

Heb je een vast aantal uren op contract of 0-uren of min/max?

Sinds gisterochtend niet op het forum geweest en dan denken dat ik wel even kan bijlezen, what was I thinking? :thinking: :sweat_smile:

Ik had een vrijgezellenfeest en omdat sommige dingen die op de planning stonden niet helemaal mijn ding waren zag ik er best een beetje tegenop.
Maar ik heb het uiteindelijk echt zo zo leuk gehad! Alle meiden waren superlief en leuk, de acriviteiten en opdrachten waren geweldig en ik heb constant in een scheur gelegen. Ben nu kapot maar zo aan het nagenieten :smiley:

7 likes

Ik ben altijd zo bang als ik voor een patiƫntje heb gezorgd met een of andere buikgriep virus dat ik het ook krijg. Vooral nu ik deze week een hele belangrijk tentamen heb.

1 like

Super lief!! Ga ik doen!

Update: ik ga nu mn bed uit. Kan echt niet geloven dat ik de hele dag in bed heb doorgebracht. Heerlijk dit!

1 like

0 uren

Dan mag 't, tenzij je er al een x aantal maanden een vast aantal uren hebt gewerkt. Ik weet niet of er contractueel of in je CAO dan nog een aankondiging is van minimaal X dagen vtv

Ik heb het relatief lang gespeeld (voor mijn doen dan toch) maar ik vond het echt te veel van hetzelfde. 20x klikken op iets zonder na te denken, wachten tot de je energie bijgevuld is, dan weer klikken en af en toe eens een duel of een gesprekje voeren maar als je daar ƩƩn keer door hebt hoe het werkt dan kan je altijd winnen. Dus ik vond het niet stom, maar ik vond het mijn tijd niet waard. Ik ben daar wel redelijk streng in voor mezelf omdat ik die tijd dan gewoon liever in Netflix stop :stuck_out_tongue:

1 like

Je moet even in je contract kijken wat er is bepaald t.a.v. afzeggen van diensten door werkgever. Als daar niks over in staat heb je pech, maar als er staat dat het bijvoorbeeld tot 48 uur van tevoren kan en de werkgever dit te laat doet moet je alsnog voor de dienst betaald worden.

1 like