Wat is vtv? Ik werk er nu 4 weken, waarvan 2 32 uur en 2 24!
vtv= van tevoren
De verschillen in likes in fototopics (waywt bijv) zijn soms echt groot! Zou er dan echt meer op âbekende forummersâ geliked worden? Ik wil wel de proef op de som nemen en een outfit posten, maar mijn outfits zijn zo onboeiend dat ik wss helemaal geen likes ga krijgen haha
Oooh zo! Nee er staat niks over een termijn en ook dat er het eerste half jaar geen loondoorbetaling is
Val je nog onder een bepaalde CAO? Dan kan je daar kijken of er iets is afgesproken. Anders kan je altijd nog een aanvullend beding in je contract laten opnemen voor een termijn waarin de werkgever diensten kan afzeggen. Bijvoorbeeld als je ook ander werk ernaast hebt is het handig als je zelf wat meer zekerheid hebt.
Nee we vallen niet onder een cao! Ik werk er nog maar 6 weken dus ik ga niks ondernemen, maar ik denk dat ze niet blij zijn dat ik ontslag genomen heb en dat ze me nu dus minder willen hebbenâŠ
Jij bent ook een bekende forummer volgens mij en ik denk dat je veel likes zou krijgen.
(Neutraal bericht dit hoor, geen oordeel ofzo)
Dat is lief om te zeggen, maar dat is niet zo haha
Ik was op EG guru omdat ik vroeger in 1001 kletstopics zat, niet omdat ik zoveel meepostte haha. Ik zat altijd op style&fashion en toen ik terug kwam en naar whatever ging vroeg iemand me serieus âhoe kun je guru zijn terwijl ik nog nooit een post van je heb gezien?â
Ja dit vind ik eigenlijk bij alle posts die ik zie. Ik denk heel vaak: zou ik net zoveel likes krijgen als ik hetzelfde zou posten?
En @anon66313343 wie vinden jullie dan populaire forummers? Ik vind jullie ook gewoon bekende forummers en heel veel meer meiden ook!
Zou raar zijn. Maar je liked iets toch om de inhoud en niet de persoon die het zegt.
@anon98052296 @Koffiekopje Ik weet ook niet of het echt zo is hoor. Maar vraag het me soms wel eens af! Maar is ook niet te controleren natuurlijk⊠Maargoed, het is ook niet dat ik er mee zit hoor. Laat iedereen maar lekker liken!
Ik las mee met de man naast mij in het vliegtuig maar hij bleek dus aan het sexten⊠oké dat heb ik ook weer afgeleerd. Wordt een leuke vlucht met zn big boy begging for someone.
Maar ligt het aan de bekendheid of zijn het ook wat opvallendere outfits? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit kijk wie het post. Maar niet alles is per se mijn smaak (maar jij veel plezier ermee).
That said, ik vind er ook niks mis mee om ook fotoâs te liken omdat iemand de moeite neemt om een outfit te posten. Ook al is het niet jouw smaak.
Oh hij appt ook meerdere vrouwen, interessant. Ik zie hartjes naar drie verschillende namen.
Haha, reageer je nou op jezelf
Ja als vervolg van deden we op egf toch wel vaker?
Moet op een manier aan 50 posts komen natuurlijk
Ik let op het waywt meer op de outfits dan op de likes.
Ik keek net even naar mijn posts, en ik heb er nu al meer dan op het oude forum. Zegt wel genoeg, toch?
Oh, ja en even een sidenote, ben echt heel blij met mijn nieuwe theepot.
Ik vind het aantal likes hier ook minder opvallend dan op EGF. En hier zie je ook niet meteen wie liken.
Deze constatering voegt verder niks toe