Wat je even kwijt wilt

Same
Vind het wel intiem
En confronterend :’)

3 likes

Oh god ik kan ook gewoon zien wanneer je aan het typen bent. Is dat nieuw?

Ik moet echt slapen. Weet je raadsel zogauw ook niet, morgen weer een poging. Hopelijk raadt iemand anders m want ik neem mn eigen topic over.

2 likes

Trusten! Ik ga ook tukken

1 like

Ik heb al een week visolie pillen (van die capsules) maar ik durf het niet te nemen. Het lijkt me ZO’N vieze substantie hahaha, je moet het ook echt kapot bijten.

Stiekem ben ik zo blij dat het vandaag wat minder warm wordt. Ik ben gewoon niet gemaakt voor benauwd weer. En ja we mogen niet zeiken omdat het mooi weer is (is ook echt letterlijk tegen me gezegd eergisteren).

Waar ik woon wordt het 20 graden en dat vind ik persoonlijk toch wat beter dan 30!

1 like

Ja doen! heel fijn om je eigen correspondenten te kunnen volgen en ik vind alle reacties van lezers onder de artikelen erg fijn, veel extra informatie en inzichten worden daar gedeeld.

Mijn baas kwam vanmorgen vragen wat hij voor ons kon doen tegen de hitte, dus ik heb gevraagd om ijs en knappe mannen met palmbladeren die me wat koelte toewuiven, maar tot op heden heb ik daar nog niks van gezien hier. :rage:
Vraag het dan niet. :fu:

25 likes

Ik heb een persoonlijk Instagram account aangemaakt terwijl ik weet dat ik het waarschijnlijk weer na een week verwijder. Soms snap ik niet waarom ik nog moeite probeer te doen om social media accounts in leven te houden.

1 like

Nou eh, eerste post dan maar. Ik wil even kwijt dat ik een luie dag heb waar ik me minder schuldig over voel dan ik normaal zou doen, dus dat is fijn. Wil zometeen naar de sportschool voor een les, maar vind het een beetje ‘eng’, omdat ik al een paar weken niet geweest ben. Ik ga gewoon, want achteraf valt het altijd mee. :running_woman:

1 like

Haha wat? Waarom? :thinking:

Ik ben dus in Bangkok & net zijn we wat gaan drinken en toen ik naar beneden liep werd ik geelektrocuteerd :tired_face: Ik schreeuwde zo hard haha, heeft iemand anders dat wel eens gehad? Na vijf min was ik nog aan t shaken, valt me nog mee dat ik niet van die trap afviel haha

Wow ik wist niet dat je uberhaubt kon internetten in Limburg.

18 likes

Ik heb lichte stress!

Vrijdag hebben we een BBQ/feestje en dat is op een weiland. De bedoeling is dat we allemaal in een tentje slapen. Super leuk natuurlijk, maar ik begin nu pas met nadenken over het praktische gebeuren!!

-Ik kan geen tent opzetten!
-Ik heb alleen een luchtbed wat je op moet pompen door de stekker in het stopcontact te steken…en er is geen stroom
-Ik heb geen zaklamp
-Ik heb alleen thuis de 2-persoons deken waar mijn vriend en ik onder slapen, als ik die mee neem heeft hij geen deken
-Geen douche!!!

Help!!!

Dit klinkt echt als de hel, sterkte!!

5 likes

Kan je een deel van die dingen niet gewoon van vrienden/familie lenen als je toch besluit te gaan. Ik vind het niet naar de toilet kunnen veel erger dan een keertje niet douchen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben zo langzaam mogelijk de was aan het opplooien omdat ik wil dat mijn vriend ziet dat ik ook huishoudelijke klusjes doe na mijn werk wanneer hij thuiskomt

3 likes

Heeeeerlijk lang weekend, hier kijk ik echt al weken naar uit. Hopelijk valt het weer ook mee

Ik leef deze dagen op ijsjes. Vind het heerlijk :icecream:

2 likes