Wat je even kwijt wilt

dilemma: ik draai avondshift dus ben in mn eentje verantwoordelijk, maar het is supersuper rustig. maar collega’s zijn boven aan het borrelen (echt lullig #fomo), dus ik kan er eigenlijk niet tussenuit sneaken voor maccie terwijl ik sterf van de honger… of wel?

Ik kwam thuis in een mierenplaag. :neutral_face: Blijkbaar lag er een popcorn in de hoek van de kamer. :face_with_raised_eyebrow:

Heb je iemand in je omgeving met

• Een opgooitentje?
  • Een powerbank?
  • Een matje?

Tips:

• Je kan ook onder twee fleecedekens slapen
  • Je kan je mobiel als zaklamp gebruiken
  • Deo is je bff <3
  • Kamperen: neem van die cleaning wipes mee, kan je altijd overal voor gebruiken :slight_smile:
1 like

Ik hoop dat Sjurr een andere afbeelding neemt. Geen aanval kritiek of wat dan ook maar vind hem stiekem beetje eng #sorry :persevere:

6 likes

Ik kan op mijn mobiel de tijd en dag waarop iemand iets heeft gepost niet zien en ik vind het irritant haha struggles hoor.

En ik word zo gestoord van mijn niet-functionerende telefoon maar ik krijg vrijdag mijn nieuwe yaaass

Volgens mij kun je op je mobiel de dag en tijd zien als je, rechts naast de avatar, op de aanduiding klikt waarmee wordt aangeven hoe lang geleden een bericht geplaatst os.

Hier ook mieren-invasie thuis. Iemand de ultieme tip?
Ze wonen onder het keukenblad?! :flushed:

Haha same! @Sjurr: ik dacht ook dat je er echt zo uitzag, tot ik je ergens (veel jonger) op een foto tegenkwam :grimacing:

2 likes

Onder het keukenblad??? Wat raar, ze komen toch op zoete dingen af?
Ik heb even gekeken op omaweetraad en heb uiteindelijk de stofzuiger erop losgelaten en azijn in de rondte gespoten. Weet nog niet of het helpt.

Ah wat heerlijk, ik hou van die stad! Veel plezier!

1 like

Heel veel plezier!

1 like

Ik wil zo graag nieuwe kleren kopen en geld uitgeven, maar ik zie niks leuks op internet :slightly_frowning_face:

:sob::sob: Age shaming dit!

Het is een foto van mezelf die ik door zo’n app heen heb getrokken :joy: Dus met een jaartje of 50 is dit wel wat je zou moeten krijgen.

Maar ik zal eens kijken of ik een leukere foto van mezelf tegenkom!

6 likes

Hahahaha ik lach me helemaal dood :joy: Zit mijn oude berichten op het EGF terug te lezen - ik durfde nooit veel te posten dus ben er vrij snel door heen haha. Maar jeeezus waar maakte ik me toch allemaal druk om x’D Compleet vergeten dat ik om pijptips en eerste zoen tips gevraagd heb in 2009 :joy: Ook vroeg ik wat iedereen van mn galajurk vond in freaking 2007 woow. En pissig worden toen 2 mensen het niet mooi vonden hahaha (was ook echt een beroerde foto :’) )

11 likes

Dit is toch hét nieuwe forum? Of heb ik me nu bij de verkeerde aangemeld? :sweat_smile:

4 likes

I know ik had dat gelezen hihi. Thanks dat je t goed opneemt haha :kissing:

Voor nu is dit de nieuwe. Maar volgens mij wordt er aan nog 1 gewerkt? (zoiets begrijp ik eruit tenminste)

Ik ben zo enthousiast over dat boer zoekt vrouw zondag weer op tv komt dat ik het in mijn agenda heb staan :flushed:

4 likes

Ik ook. Vind al dat gedoe er omheen ook zo kut. Eigenlijk wil ik er niet over nadenken, maar toch ook weer wel…

2 likes

Oke helemaal goed dan!