Wat je even kwijt wilt

Ik geniet elke ochtend opnieuw zó van m’n bakkie havermout.

3 likes

Zeg dat wel man pff.

1 like

Ik droomde vannacht dat mijn vader met de hogedrukreiniger mijn balkon aan het schoonmaken was en dat ik daarvan wakker werd en heel boos werd want ik was aan het uitslapen. Nu kijk ik naar buiten en denk ik: ahhhhhh jammer dat het niet echt was want mijn tegels zijn echt glibberig vies.

2 likes

Ik heb eigenlijk de hulp nodig van een studiegenoot voor iets, alleen ik heb hem al een half jaar niet gesproken ofzo dus ik durf het niet te vragen gvd

Zijn vast de zenuwen, tuurlijk kan je het wel.

Succes!

Beehhh ik hoorde m’n werktelefoon net al af gaan. Laat me met ruuuuuust, ik heb roostervrij!!!

Ik zit al heel braafjes in de Starbucks aan school te werken :nerd_face: En ik heb ook al 1 knappe man gezien vandaag en we hadden oogcontact, dus nu ben ik getrouwd.

13 likes

Toevallig asperges gegeten? Dat kan de geur van je urine enorm beïnvloeden…

1 like

Zeggen mensen dit echt? Wat belachelijk

1 like

Nee ze heeft vis gegeten haha, maar +1 voor asperges. Ben echt gek op asperges dus ondertussen wel gewend maar als je het niet zo vaak eet denk je echt dat je ziek bent ofzo :sweat_smile:

Idem voor liefde voor asperges! Kan maar nuttige info zijn voor iemand anders :wink:

2 likes

Like voor het proberen, niet voor je zere ogen!! Hopelijk helpt het :blush:

Dankjewel!!

Iedereen superbedankt voor de gelukwensen! Mijn bruiloft was awesome, echt meer dan we hadden durven dromen. Zijn nu ook echt aan het nagenieten.

81 likes

klinkt als een heerlijke dag, gefeliciteerd nog!:kissing_heart:

913 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Wjekw-archief 2

1247 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Wjekw-archief 2

1009 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Wjekw-archief 2

1249 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Wjekwk-archief 2

1000 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Wjekw-archief 1