Ik heb zondag al alle ingrediënten in huis gehaald om een toetje te maken: rijstepap met cocosmelk, limoen en kardemon met gecarameliseerde ananas compote. Maar het is nu nog steeds niet gebeurd…
Edit: Inmiddels ligt alles in de pan
Ik heb zondag al alle ingrediënten in huis gehaald om een toetje te maken: rijstepap met cocosmelk, limoen en kardemon met gecarameliseerde ananas compote. Maar het is nu nog steeds niet gebeurd…
Edit: Inmiddels ligt alles in de pan
Ik ga helemaal stuk. Ik zag dit tussen mn verzoeken staan. En dat plaatje was eerst afgeschermd “voor mn eigen veiligheid” Dus ik dacht ooh vast een dickpic .Klik ik erop zie ik dit. Naah je kan me wegdragen.
Heb em veranderd
Mijn vriend en ik kijken vanavond wie er het langst wakker kan blijven. Degene die het lukt krijgt morgenochtend een massage en een hoofdmassage. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. Ik ben tegenwoordig net een oma
En heb je gewonnen?
Ik heb gisterenavond een boodschappen bestelling opgehaald bij AH Pick up Point, maar er ontbreken 2 dingen. Precies waar ik super veel zin in had. Gisteren kon ik niet meer terug, omdat de winkel al dicht was. En nu durf ik niet meer terug te gaan ben bang dat ze het niet geloven. Maar heb dan wel weer iets van 6 euro weggegooid nu. En geen sap en koekjes in huis
Ik had een koffer gekocht en die was nu in de aanbieding. Ben teruggegaan met de bon en heb gewoon zonder problemen verschil teruggekregen. Toch mooi 20 euro
Gewoon gaan! Nee heb je, ja kun je krijgen en bij bedrijven als supermarkten zijn ze meestal niet zo moeilijk (in mijn ervaring). Die sap en koekjes kost hen geen drol en hun klankvriendelijkheid naar jou toe is meer waard.
Feest!!
Ben vroeg opgestaan om die teringbende in mijn huis op te ruimen. Wie zit er een uur later nog steeds te lamballen op de bank? Deze Alpaca.
Zo. Nu ik dit typ heb ik weer motivatie.
Mijn weekend is begonnen
@Dancingqueen en @Polska We zijn uiteindelijk allebei even laat naar bed gegaan, maar ik was tussendoor een keer in slaap gevallen. Echt maar heel kort … maar had hij helaas door haha. Moet het nog doen, maar hij ligt nog te slapen.
Dancingqueen, ik zou het proberen als ik jou was! 6 euro is veel en ik zou echt chaggo zijn als ik door een fout van een ander niks lekkers in huis heb haha
Pfff ik voel me echt een lui varken. Het enige wat ik al de hele week doe is op de bank hangen. Ik moet gaan sporten en aan school werken maar ik kan me er gewoon echt niet toe zetten…
Ik ga vandaag Rotterdam even onveilig maken met m’n moeder, heeft er iemand hier restaurant aanraders voor ons vanavond?
Gewoon gaan! De AH doet meestal niet moeilijk en het is niet alsof je na een week pas teruggaat. Ze hebben wrs liever dat je voor 6 euro terugkomt dan dat je een eventuele volgende keer niet meer besteld.
Waar houden jullie van? Aanraders vind ik in ieder geval Restaurant de Jong en De matroos en het meisje, maar die zitten allebei niet echt in het centrum. Bertmans is ook leuk maar wat meer hipster. O’pazzo is goed voor pizza en Gusto voor Italiaans. 1nul8 is leuk voor borrel, wijn met een hapje.
Bij deelname als testreiziger geef je toestemming dat foto’s en video’s die wij maken tijdens de testritten gepubliceerd worden op onze website, social mediakanalen of andere publicaties van GVB.
Modellife chick
Geniet ervan!
Jaa jammer haha