Voor het eerst sinds maanden nn lenzen weer in. Dit voelt zo raar
En het ziet er raar uit haha, wenkbrauwen moeten nog een beetje bijgroeien. Maar goed dat ik mijn bril droeg toen ik geen wimpers en wenkbrauwen had, hoe zag ik er toen uit hahaha
Misschien moet ik dit ergens anders vragen, maar ik krijg van dit forum van al mn gevolgde topics een email, ookal heb ik de optie van âemail ontvangenâ uit staan Hoe kan ik het alsnog uitzetten?
Je kan ook citeren, mocht je dat handig vinden. Dan selecteer je de tekst en dan komt er citeren te staan. Daar klik je op en kan je ook heel makkelijk antwoorden.
@tuula Ik heb gisteren mijn beadies bestelling ontvangen en drie oorbelletjes gemaakt en ben er ontzettend blij mee! Nog bedankt voor de tip en de tutorial <3
Ik ga er vanuit dat je voor ânooitâ hebt gekozen bij emails ontvangen. Maar heb je alle vinkjes daaronder ook uitgevinkt? Even door de zekerheid. Je zou het kunnen proberen.
Alleen die van âstuur me n mail als iemand mn naam noemtâ ofzo staat aan maar ik krijg gewoon een mail met elk nieuw bericht :â)
Ik ga die ook maar uitzetten en hopen dat t helpt
Ik moet ongesteld worden en kan echt om alles janken en ben super depri wat is dit jongens? Echt heftig gewoon. En elke maand weer . Heb ook het idee dat ik me super erg aanstel, maar ik ben echt zo emo niet te zuinig.
Jaaaa, Songfestival food is binnen. Net Afghaans besteld via thuisbezorgdc, en me vanavond nog ziek eten aan sushi, kaasblokjes, spekrolletjes met roomkaas en olijven en feta. Jammer dat ik morgen toch geen vrij heb genomen eigenlijk.