HAHA Mn vorige bericht moest goedkeuring krijgen de server dacht natuurlijk ook; stalking much
Hahahaha Heerlijk. Wordt overigens wel snel goedgekeurd zeg, nice.
Maar ik woon in het mooie (ahum) Brabantse land.
Ahh net te ver haha. Ach ik mag niet klagen, sta nu bij de Surinamer te wachten op heeeerlijk eten!
Ahhh haha zonde. Maar beter voor mij natuurlijk hehe, meer eten. Surinaams is ook suuuuper lekker trouwens. Smakelijk alvast!
Drankje, jij ook! Sinds de stalker ‘waar woon je’ post, krijg ik trouwens bij elk bericht wat ik plaats de melding dar die eerst goedgekeurd moet worden. Oeps…
Haha, zou er ook wel bij ingaan🍷 Maar thanksss!
Ik heb zo’n chille dag! Eerst lekker uitgeslapen, daarna gaan lunchen met vriendinnen en een wijntje gedronken op het terras. Daarna ticket to ride met ze gedaan (echt een leuk spel, had het nog nooit gedaan) en nu lekker chillen op de bank!
OMG! Haha
Wat is een nijnie?
Ik heb echt een chill midweekse in een uberburgerlijk vakantiepark gehad. Ik werd alleen een beetje onpasselijk bij het pannekoekrestaurant gister. Van de tokkies. En de schreeuwkoters.
Mijn konijn.
Aka nijn
Aka nijnie
Aka dikke pluizebol
En nog 20 andere bijnamen

Wat is een nijnie?

Mijn konijn.
Aka nijn
Aka nijnie
Aka dikke pluizebol
Hahaha <3
Iemand hier die ervaring heeft met een borstoperatie (vergroting verkleining opvulling)? Ik zou graag je ervaring willen weten/horen.

Mijn konijn.
Aka nijn
Aka nijnie
Aka dikke pluizebol
Gucci
@CTFxC: niet zelf laten doen, als verpleegkundige wel gezorgd voor mensen met vergrotingen/verkleiningen (vlak na OK) en familieleden die het hebben laten doen. Misschien kan ik je desondanks helpen?
Dat dikke monster ja
Dan weet je ook vast wel de naam van onze speciale huisgast?
Duidelijk. Ik had even de link met zelf gras laten groeien en konijnen niet gelegd. Goeie bijnamen. Ik ben duidelijk een n00b.
Pb!