Ik heb denk ik net op het terras te veel cola gedronken waardoor ik nu niet kan slapen en het is bijna half 1 en mijn wekker gaat om 6 uur en daardoor trip ik m nu nog meer . Sorry voor het gebrek aan interpunctie
Ik lig in mijn net verschoonde bed met nieuw dekbed, ben helemaal in mijn nopjes
Ik heb zondag een feestje in huis maar het is echt een bende. Ik weet al weken dat het zondag aan kant moet zijn hier, maar toch heb k t niet voor elkaar gekregen dat het hier opgeruimd is.
Erger mij dood aan mijn eigen luiheid en uitstel gedragš
Dat is waar, maar het is zo een troep dat ik het niet overzie. Heb net ff wat appjes verstuurd en wat hulptroepen ingeschakeld zodat ik er vandaag tegenaan kan.
Dankjewel!
omg dit klinkt echt heerlijk! Was het lekker? En waar heb je het gekocht?
Ik ben mān pensioen aan het regelen en nu voel ik me echt⦠oud. En volwassen. Of zo.
Vanavond gaan we pizza bestellen en heb er zoooo veel zin in
Vanavond hebben we een horroravond met vriendinnen en lekkere hapjes en ik heb er echt zin in Annabelle creation gaan we kijken
Nu alleen een beetje moe op mijn werk omdat ik gisteren niet kon slapen maaar ik weet dat dat straks toch wel over is
BOE
(Body seems unclear, is it a complete sentence?
dat ga ik er uitslopen he die melding. bemoei je met je eigen leven forum. natuurlijk seems the body unclear, er staat alleen BOE. is contextafhankelijk, gekkie.
brb even configureeeeeren)
Ik heb dat zelf niet, maar misschien een idee om kleine projecten op te zetten voor overdag? Bijvoorbeeld een nieuwe taal leren (Italiaans, programmeertaal, muziek etc.) of een instrument lenen van iemand en het leren spelen of een sjaal breien voor de winter oid haha?
Ik ga vanavond misschien naar een event voor mensen van 25+ waar edm wordt gedraaid en wat maar van 20.00-00.00 uur duurt. Ideaal haha
Ik heb belachelijk lekker geslapen haha! Bij Ikea gekocht
Ha, ga ik ook heen. Perfecte tijdstippen. Bijna jammer dat ik daarna nog een feestje heb hahaha
Op de website van Bobbi Brown hebben ze nu een āradā waaraan je kan draaien voor prijzen. Ik blij toen ik een āgratis full sizeā product won. Helaas bleek het een donkere lippenstift te zijn. Jammer. Ik had gehoopt op een leuk kleurtje .
Hoezo wil je überhaupt uit de auto stappen? Denken ze dat het gedroogeerde luipaarden zijn, zoals in Azië?
Maar ja ik ben ook niet neutraal want ik ben voor het opdoeken van alle dierentuinen/safariparken etc.
Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet hun mond houden in de bieb? Was dat alleen vroeger een ding ofzo?? Niemand wilt je domme gelul horen. En ik bedoel niet zacht overleggen, gewoon hard praten en schreeuwen. Ik probeer te studeren damnittttt. en nu ik op het punt sta om weg te gaan is ineens iedereen stil wtf nu ben ik chagrijnig
Ik heb echt ineens super veel zin om naar de ikea te gaan
Ik vind Ikea ook echt altijd een super leuk dagje uit
Ik ga straks de voorraadkast met mān moeder hier thuis opruimen. Ik gok op 55 pakken rijst, 43 pasta, 12 brownie bakmixen en nog veel meuk uit oude kerstpakketten. We grappen altijd al dat we een nucleaire ramp (ofzo) wel zouden overleven met deze voorraad, maar denk echt dat het schokkend veel gaat zijn

Ik ga straks de voorraadkast met mān moeder hier thuis opruimen. Ik gok op 55 pakken rijst, 43 pasta, 12 brownie bakmixen en nog veel meuk uit oude kerstpakketten. We grappen altijd al dat we een nucleaire ramp (ofzo) wel zouden overleven met deze voorraad, maar denk echt dat het schokkend veel gaat zijn
Oh ja, mijn moeder is ook zo. En dan krijg ik weer een hele berg rijst, noedels en chocolade mee naar huis.
Nee, ik kreeg net mān nieuwe schoenen kapot en vies binnen . Ga nu klagen bij de webshop want anders moet ik ook nog retourkosten betalen. Maar ja, heb er niet een ander paar mee en verder is mān maat niet meer te krijgen.