Joh, geeft niks!
Denk wel dat ze in 1x dat bakje leeg vreet
Hahahah al dat harde werk voor die grassprietjes, Hap. Weg.
Ik heb pesto/parmezaan chips voor vanavond en ik verheug me er nu al op
Dat dan weer niet. Maar moet altijd terugdenken aan Gucci met verjaardagshoedje.
Dat wil ik ook, waar koop je dat?!
Hehe.
Elk jaar een salade! Dit jaar was ik het hoedje vergeten.
Ik stuur binnen de konijnen vriendengroep (heeeeel lang verhaal) een kerstkaart van haar met een hoedje of speldjes in kerst thema rond.
Doet het elk jaar weer goed
Ze is gewoon een model met al dat fluff op haar hoofd
Bij de Jumbo gekocht, van het merk Tyrells!
Ooo absoluut!
Maar ze is al een retired model!
Mag ook wel met haar 10 jaar
Maar die ene keer per jaar, doet ze toch wel even haar best voor
@CTFxC @Vesta daar ben ik ook benieuwd naar. Vooral vergroting… haha. Bv. het proces daarna ook. Hoe lang ben je echt uit de running qua werk bijvoorbeeld?
Iemand die ik ken, was echt na 3 weken al aan het werk… bizar
Wow. super snel zeg. Ik dacht dat het langer zou duren? Maar ligt er misschien ook aan of je een zittend beroep hebt of juist iets fysieks.
@Twijfelkont: hangt van je werk af. Een kantoorbaan kun je na 3-4 weken wel weer oppikken. Meeste leefregels komen neer op iets als: 2 weken niet autorijden of vliegen, 4-6 weken niet zwaar tillen en intensief sporten. En dingen als 2-4 weken lang continu sportbh dragen, dat soort dingen.
Geen kantoorbaan! Zorg zelfs.
Wauw, da’s wel fijn zeg. Begin het zelf steeds serieuzer te overwegen en dacht vooral ook ‘hoe regel ik dat met werk’. Maar als ik na 3 weken weer zou kunnen werken… heb sowieso een zittend beroep.
Ik heb vooral een staand beroep maar tegen het herstel kijk ik niet op. Ik vind het vooral een ding om in een gezond lichaam te snijden en eventueel littekens enz.
Moet er wel bij zeggen dat het allemaal erg persoonlijk is hoor. Sommige vrouwen zitten na zes weken nog thuis omdat ze het eng vinden, nog te veel pijn hebben of het herstel niet gaat zoals verwacht. Maar over het algemeen denk ik dat je na drie weken echt wel weer aan de slag kunt bij een beroep met niet te veel fysieke bezigheden.
@CTFxC: ik kan niet veel zeggen over de littekens omdat ik de vrouwen alleen vlak na de operatie heb gezien, maar mijn nichtje heeft een borstverkleining ondergaan (van cup G naar D denk ik) en die zegt dat alles heel goed en mooi is geheeld. Sowieso doen chirurgen hun best om zo te snijden dat de littekens mooi ‘wegvallen’ in huidplooien, bv onder de borst.
Dat is dan weer iets wat mij weinig uitmaakt. Littekens zou ik voor lief nemen. Dat vind ik zelf minder storend dan hoe het er nu, gezond enzo, allemaal eh ja… uitziet? Haha.
Wat overweeg je eventueel zelf om te doen?
goyard?
Een borstvullende (?) Operatie. Er is niks meer na plus 45 kilo afvallen.