Wat je even kwijt wilt

Nog 55 min en dan weekend! Kan niet wachten. Doordat we gisteren vrij waren voelt deze dag extra zwaar :sweat_smile:

2 likes

Oh damn dat is wel echt vet matig. :pensive:

blehh ik gunde mezelf zojuist geen ijs omdat ik wil afvallen. Aan de sparood feest.

Ik snap het forum nog niet helemaal. Ben telkens bang dat ik verkeerd klik en allemaal domme dingen doe

Ah af en toe moet kunnen toch! Je komt heus niet aan van een ijsje. Vertel ik mezelf ook altijd haha. Vind het heel herkenbaar.

1 like

Raketjes hebben weinig calorien

2 likes

Kwam er vandaag weer achter hoe klein ik ben. Voor het paardrijden heb ik bescherming nodig voor mn onderbenen, maar standaard volwassen maat pas ik niet. Dus nu heb ik een extra grote kindermaat…

Chocolademelk hoeven we komende drie jaar ook niet te kopen en ook aan bonen in blik geen gebrek haha, maar verder is idd mijn voorraadkast ook weer gevuld @Huismus (stiekeme tweede insteek, naast ā€˜behulpzaam zijn’) :blush:

3 likes

Brooklyn 99 is gecanceld en ik ben echt pissig :sob:

1 like

Ten minste houdbaar tot :wink:

3 likes

Ik heb straks een eerste date maar ik durf echt niet en ik weet niet eens waarom
Heeft er iemand advies

Grappig! Hopelijk wordt het goed bezocht. Anders staan we daar straks met weinig man te dansen hahaha.

Jaa, echt perfecte tijdstippen. Extra lang feesten is ook leuk

Ik vind hem wel echt heel leuk en dat vind ik juist ook zo eng… en ik ben niet goed in daten
Argh
Ik zeg liever af maar we praten al echt, niet schrikken, 6 weken ofzo

Hem niet gelijk pijpen in de auto. Tenzij je daar zin in hebt.

Groetjes

11 likes

Nee hoezo :innocent::innocent:

Ik word helemaal vrolijk van je foto. Het ziet er zo fijn uit. Veel plezier!

1 like

Haha ly

1 like

Er was toch nog hoop dat ze naar een ander kanaal zouden gaan D:

Gewoon gaan! En houd jezelf voor dat het niet belangrijk is hoe het eindigt. Als het leuk is, is het leuk. En als het tegenvalt, dan is het jammer. Maar dan weet je dat ook. En ook in gedachten houden: hij vindt het vast ook spannend. En iedereen vindt zoiets spannend. Geeft niks, gewoon jezelf zijn en dan wordt het vast (in ieder geval) gezellig!

2 likes

De zoon van mijn broer (11) heeft verkering en het is zo schattig. Hij heeft een ring van 4 euro voor het meisje gekocht :rofl:

13 likes