Wat je even kwijt wilt

Is er een mogelijkheid om meteen door te gaan naar het laatste bericht? Ik moet op mijn laptop steeds helemaal naar beneden scrollen om te kunnen antwoorden. :stuck_out_tongue:

Super knap dat je zoveel bent afgevallen zeg. Kan me inderdaad wel voorstellen dat je dan zoiets overweegt!

1 like

Ja dankje!

Ik heb echt zo bizar lekker gegeten bij HĆ©roine, bedankt voor de tip @Evenveel! Grappig ook dat je zei dat het echt iets voor mij is (is ook echt zo!), want m’n moeder zei dat ook namelijk

2 likes

Wat leuk om te horen! Nu moet ik er ook echt gaan eten.

1 like

Ik heb denk ik net op het terras te veel cola gedronken waardoor ik nu niet kan slapen en het is bijna half 1 en mijn wekker gaat om 6 uur en daardoor trip ik m nu nog meer :sob:. Sorry voor het gebrek aan interpunctie :joy:

Ik lig in mijn net verschoonde bed met nieuw dekbed, ben helemaal in mijn nopjes :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb zondag een feestje in huis maar het is echt een bende. Ik weet al weken dat het zondag aan kant moet zijn hier, maar toch heb k t niet voor elkaar gekregen dat het hier opgeruimd is.

Erger mij dood aan mijn eigen luiheid en uitstel gedragšŸ˜’

Dat is waar, maar het is zo een troep dat ik het niet overzie. Heb net ff wat appjes verstuurd en wat hulptroepen ingeschakeld zodat ik er vandaag tegenaan kan.

Dankjewel!

2 likes

omg dit klinkt echt heerlijk! Was het lekker? En waar heb je het gekocht?

Ik ben m’n pensioen aan het regelen en nu voel ik me echt… oud. En volwassen. Of zo.

Vanavond gaan we pizza bestellen en heb er zoooo veel zin in :pizza::pizza::pizza:

1 like

Vanavond hebben we een horroravond met vriendinnen en lekkere hapjes en ik heb er echt zin in :grin::grin: Annabelle creation gaan we kijken

Nu alleen een beetje moe op mijn werk omdat ik gisteren niet kon slapen maaar ik weet dat dat straks toch wel over is

BOE

(Body seems unclear, is it a complete sentence?

dat ga ik er uitslopen he die melding. bemoei je met je eigen leven forum. natuurlijk seems the body unclear, er staat alleen BOE. is contextafhankelijk, gekkie.

brb even configureeeeeren)

2 likes

Ik heb dat zelf niet, maar misschien een idee om kleine projecten op te zetten voor overdag? Bijvoorbeeld een nieuwe taal leren (Italiaans, programmeertaal, muziek etc.) of een instrument lenen van iemand en het leren spelen of een sjaal breien voor de winter oid haha?

Ik ga vanavond misschien naar een event voor mensen van 25+ waar edm wordt gedraaid en wat maar van 20.00-00.00 uur duurt. Ideaal haha

Ik heb belachelijk lekker geslapen haha! Bij Ikea gekocht :sunglasses:

Ha, ga ik ook heen. Perfecte tijdstippen. Bijna jammer dat ik daarna nog een feestje heb hahaha

Op de website van Bobbi Brown hebben ze nu een ā€˜rad’ waaraan je kan draaien voor prijzen. Ik blij toen ik een ā€˜gratis full size’ product won. Helaas bleek het een donkere lippenstift te zijn. Jammer. Ik had gehoopt op een leuk kleurtje :pensive:.

Dat filmpje van dat gezin in de Beekse Bergen. Man man, wat een debielen…

6 likes

Hoezo wil je überhaupt uit de auto stappen? Denken ze dat het gedroogeerde luipaarden zijn, zoals in Azië?

Maar ja ik ben ook niet neutraal want ik ben voor het opdoeken van alle dierentuinen/safariparken etc.

5 likes