Wat je even kwijt wilt

Moest wel gniffelen om die casual reactie van de Beekse Bergen: “Niemand was op de hoogte van het feit dat mensen een soort strandwandeling hebben gemaakt in het verblijf van de jachtluipaarden.”

8 likes

Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet hun mond houden in de bieb? Was dat alleen vroeger een ding ofzo?? Niemand wilt je domme gelul horen. En ik bedoel niet zacht overleggen, gewoon hard praten en schreeuwen. Ik probeer te studeren damnittttt. en nu ik op het punt sta om weg te gaan is ineens iedereen stil wtf :rage: nu ben ik chagrijnig :unamused:

Ik heb echt ineens super veel zin om naar de ikea te gaan

4 likes

Ik vind Ikea ook echt altijd een super leuk dagje uit :nerd_face:

3 likes

Ik ga straks de voorraadkast met m’n moeder hier thuis opruimen. Ik gok op 55 pakken rijst, 43 pasta, 12 brownie bakmixen en nog veel meuk uit oude kerstpakketten. We grappen altijd al dat we een nucleaire ramp (ofzo) wel zouden overleven met deze voorraad, maar denk echt dat het schokkend veel gaat zijn :see_no_evil:

4 likes

Oh ja, mijn moeder is ook zo. En dan krijg ik weer een hele berg rijst, noedels en chocolade mee naar huis.

2 likes

Nee, ik kreeg net m’n nieuwe schoenen kapot en vies binnen :confused:. Ga nu klagen bij de webshop want anders moet ik ook nog retourkosten betalen. Maar ja, heb er niet een ander paar mee en verder is m’n maat niet meer te krijgen.

Nog 55 min en dan weekend! Kan niet wachten. Doordat we gisteren vrij waren voelt deze dag extra zwaar :sweat_smile:

2 likes

Oh damn dat is wel echt vet matig. :pensive:

blehh ik gunde mezelf zojuist geen ijs omdat ik wil afvallen. Aan de sparood feest.

Ik snap het forum nog niet helemaal. Ben telkens bang dat ik verkeerd klik en allemaal domme dingen doe

Ah af en toe moet kunnen toch! Je komt heus niet aan van een ijsje. Vertel ik mezelf ook altijd haha. Vind het heel herkenbaar.

1 like

Raketjes hebben weinig calorien

2 likes

Je kunt niet heel veel gekke dingen doen. Juist door overal even te klikken, kom je erachter wat alles doet toch?

2 likes

Kwam er vandaag weer achter hoe klein ik ben. Voor het paardrijden heb ik bescherming nodig voor mn onderbenen, maar standaard volwassen maat pas ik niet. Dus nu heb ik een extra grote kindermaat…

Chocolademelk hoeven we komende drie jaar ook niet te kopen en ook aan bonen in blik geen gebrek haha, maar verder is idd mijn voorraadkast ook weer gevuld @Huismus (stiekeme tweede insteek, naast ‘behulpzaam zijn’) :blush:

3 likes

Brooklyn 99 is gecanceld en ik ben echt pissig :sob:

1 like

Mijn bami pakket is 3 dagen over de datum. Groenten zien er niet viezig of slap uit. Tauge ook niet. Kan wel toch?

Ten minste houdbaar tot :wink:

3 likes

Ohja. Haha dat soort dingen vergeet ik dus gewoon.

1 like