Wat je even kwijt wilt

Ik heb straks een eerste date maar ik durf echt niet en ik weet niet eens waarom
Heeft er iemand advies

Grappig! Hopelijk wordt het goed bezocht. Anders staan we daar straks met weinig man te dansen hahaha.

Jaa, echt perfecte tijdstippen. Extra lang feesten is ook leuk

Ik vind hem wel echt heel leuk en dat vind ik juist ook zo eng… en ik ben niet goed in daten
Argh
Ik zeg liever af maar we praten al echt, niet schrikken, 6 weken ofzo

Hem niet gelijk pijpen in de auto. Tenzij je daar zin in hebt.

Groetjes

11 likes

Nee hoezo :innocent::innocent:

Ik word helemaal vrolijk van je foto. Het ziet er zo fijn uit. Veel plezier!

1 like

Haha ly

1 like

Er was toch nog hoop dat ze naar een ander kanaal zouden gaan D:

Gewoon gaan! En houd jezelf voor dat het niet belangrijk is hoe het eindigt. Als het leuk is, is het leuk. En als het tegenvalt, dan is het jammer. Maar dan weet je dat ook. En ook in gedachten houden: hij vindt het vast ook spannend. En iedereen vindt zoiets spannend. Geeft niks, gewoon jezelf zijn en dan wordt het vast (in ieder geval) gezellig!

2 likes

De zoon van mijn broer (11) heeft verkering en het is zo schattig. Hij heeft een ring van 4 euro voor het meisje gekocht :rofl:

13 likes

Ik had er een hele tijd geen last van, maar voel me nu vanavond weer best eenzaam :frowning_face:

Ik dacht even dat je broer 11 wasšŸ˜‚

Ik heb ook eens met iemand afgesproken na 5 weken elke dag praten haha. Vond het doodeng maar was heel leuk!

1 like

Hm balen. Kun je vanavond nog iets leuks ondernemen? Of misschien een gezellige film kijken om je gedachten te verzetten?

Hahaha, had gekund. Nee die is ā€˜al’ 41 :stuck_out_tongue:

1 like

Nee, moet morgen werken en vrienden wonen ook niet vlakbij helaas. Hoop dat t zo weer over is (na even doelloos surfen en misschien wat in mijn dagboek schrijven).

Haha, mijn knuffelkonijn heet ook Nijnie. Verzonnen toen ik 5 was. :rabbit:

1 like

Like, omdat ik het ook ZO STOM vind. B99 is zo fucking grappig, hoe kunnen ze dat nou cancelen? ):

1 like

Nouja, mijn knuffel ziet er wel uit alsof ze doodgeknuffeld is. Met kale plekken en al. Maar ze slaapt nog steeds in mijn bed hoor! <3

2 likes

5ever <3

2 likes