Wat je even kwijt wilt

Doelloos surfen kan een mens goed doen. Youtube is :ok_hand:t4:

Haha, soms wel. Of het wordt erger: nooit te voorspellen. Nou ja, ik weet hoe het komt, dus dat is iets?

De enige programma’s die ik ooit kijk is temptation island en ex in the beach double dutch. Voel me dan alleen heel dom, dus heb net beweerd allerlei interessante nieuws programma’s te volgen. Laat me toch lekker oppervlakkig zijn

5 likes

Ik was vandaag in de action en een meisje wilde slijm maar dat mocht niet van dr moeder want er was de dag ervoor iets met dr slijm gebeurd, ze moest maar een koekje uitzoeken ofzo. Zie ik dat kind 2 minuten later alsnog met zo’n bakje slijm naar de kassa lopen, vind dat zo dom he. Nee is toch gewoon nee. Oh en dat koekje ipv speelgoed vond ik ook dom.

Mijn kies is dinsdag getrokken en de wond is ontstoken en heb er geen last van behalve dat ik zo’n grasmaaier in mn mond heb en het er vies uitziet. Ga nu tot maandag spoelen en anders de tandarts bellen.

Ik was vandaag op een festival en overal was het vegan eten uitverkocht en dat vond ik zo stom, ja leuk dat het op is maar schat wat beter in ofzo. Heb nu 3 x bij dezelfde tent gehaald want die hadden als enige nog.

En ik kwam net thuis en mn vriend werd wakker en hij is zo schattig als die slaapdronken is. Eerst wou die een ijsje, dus ik gaf hem een watermeloen ijsje en toen voelde die zich genept zoals een klein kind dat verstopte groenten moet eten en daarna ging die koffie zetten dus ik zei wtf tis half11 en je wekker gaat om 7 ga even geen koffie drinken. Hij was echt stomverbaasd en dacht dat het al ochtend was :’). Daarna liet ik hem een filmpje zien waar een schildpad met z’n kont schudde en toen ging die dat nadoen, echt zo’n schatje. Nu ligt die weer in bed hoor. (dit gebeurt wel vaker als ik later dan hem thuis kom, vertelt die me ook met gemak 3 x hetzelfde ofzo)

@fifo huh er staat dat ik je geciteerd heb hoe haal ik dit weg. En als ik je wil taggen zie ik je voornaam, weet niet of je anoniem wilt zijn maar dat mss even weghalen.

3 likes

Ik wil dat filmpje zien waarin een schildpad met zn kont schud

1 like

Snap ik!

10 likes

dit maakt mn hele dag goed

1 like

Ik vind veel Nederlandse ouders sowieso tegenwoordig erg slap en dan heb ik het niet over je kind slaan of zo dat vind ik echt niet kunnen maar ellendelang in discussie gaan met je kind om kleine onbenullige dingen. En als ze dan soms uiteindelijk het toch bij NEE kunnen houden (meestal gaan ze toch overstag) dan komt de moeder met een extreem lange uitleg die ze gewoon achterwege had kunnen laten. Vroeger was het gewoon “Mag ik koekjes?” “Nee we hebben thuis nog.” Klaar.

Ik luister een heel mooi liedje en nu moet ik huilen. :’(

7 likes

Omg ik heb net perongeluk mijn tanden gepoetst met reinigingsmelk :pensive: Het is een tube en stond in mijn tandenborstelbakje. De smaak was een beetje zurig maar kwam er pas na 1 minuut achter

16 likes

Ik heb ruzie met mijn vriend en ik voel me nu zo kut. Paniekaanval gehad. Hij neemt zijn telefoon niet op. En nu durf ik niet te gaan slapen.

@Krabsalade je mag altijd pm-en hoor.

@Zompig is er niemand anders die je nog even kunt bellen tot je wat rustiger bent?

1 like

Is geen knuffel hoor!
Is een levend 10 jarig konijn!
Echte naam is Gucci

1 like

Wat rot, hopelijk voel je je inmiddels wat beter

Ik ben ook bijna jarig, heb echt voor het eerst sinds jaren dat ik wel wat dingen weet die ik kan vragen. Wil graag nog een e-reader, bluetooth speaker, polaroid camera, kettinkje, bepaalde oorbellen en boeken vind ik ook altijd leuk om te krijgen.

Ik kan echt geen keuzes maken :confounded: Zit nu al 20 minuten te twijfelen tussen een aflevering van Designated Survivor of in m’n boek lezen

boek lezen, dan kan je straks beter slapen :nerd_face:

2 likes

Hoe kan het dat ik geen meldingen krijg van tags?

Je billen verbranden is echt niet chill

1 like

Ik heb geen zin om te gaan werken, ik ben nog zo moe van m’n nachtdiensten. Er zijn ook nog twee collega’s ziek, dus zal wel een heel drukke dienst worden :pensive:

Chiang mai is echt geweldig :sun_with_face:
wat een zwaar leven

12 likes