Mijn vriezer moet weer echt leeg, dus aankomende week eet ik vooral kliekjes en heb ik dus weinig boodschappen nodig. Alleen nu baal ik daar een klein beetje van, omdat ik dan niet veel borrelzegels kan sparen #firstworldproblems
Mijn vriend heeft voor de zoveelste keer op mijn bank geknoeid. Hij krijgt echt een slabbertje voor zijn verjaardag dit jaar
Ik denk dat het eerder broeit dan lekker doorwaait haha. Ik zou voor de string gaan, of geen panty? Maandverband blijft niet goedzitten denk ik en zult het misschien ook zien!
Als je dat leuk vind moet je Love Island ook eens proberen! Staat op Videoland, mocht je dat hebben. Ik vind dat ook zo’n heerlijk programma in die categorie haha.
Pond meneertje was ons vergeten. Primaa €2.30 bespaard.
Het shirt wat ik momenteel draag, is het shirt waar ik vannacht in heb geslapen. En ik ga zo de deur nog uit ook.
And I dont give a shit.
Ik was mijn werktas vergeten thuis
Mijn nichtje van 8 heeft sinds kort een smartphone en nu zit ze me de hele tijd te appen, heel schattig maar ik denk ook: doe even normaal en ga gewoon buiten spelen
Mijn vriend heeft allemaal kleding weggedaan want hij is in een minimalist fase (ik zeg quarterlife crisis) en ik uiteraard heb ik een paar shirts en vesten achtergehouden omdat ik die zo fijn vind
Ik heb een hele zak Jalapeno’s , 4 bakjes bosbessen, 2 bloemkolen, 1 kilo citroenen, en 3 kilo grapefruits voor 10 euro. Plus 4 gratis manderijnen. Love de markt.
Chil! In de supermarkt zou je daar alleen de bosbessen voor kunnen kopen. Wat erg eigenlijk.
Kan je niet inslaan met schoonmaakmiddel en pleepapier?
Toch maar een vakantie geboekt! Voor het eerst alleen naar mijn favoriete stad
Oh, goeie joh Ik zie dat je ook nu extra zegel krijgt bij de wasmiddelaanbieding en bij m’n favo radler.
Tof! Waar ga je heen? Ik vind alleen op vakantie de ultieme vrijheid, heerlijk!
Tijd voor een dutje
Dankje, we hebben het gister soort van uitgepraat over de app, maar ik ben nog steeds boos.
Athene! Het lijkt mij inderdaad ook superfijn!
Hoooi. Ik ben er. Wennen! Maar big thanks @Nescio want ben echt blij met een al werkend alternatief.