Wat je even kwijt wilt

Het weer is echt lekker deze week. Voel me gelijk een stuk beter

2 likes

Gelijk opzeggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ah dat scheelt vast iets ja. Hopelijk blijft het zo!

1 like

Ik voerde mijn konijn net ananas, zo cute

4 likes

Ik ben echt een soort luiaard, moet nog een berg was doen maar gewoon geen zin om het in de machine te doen.

2 likes

Wat is dit forum mooi zeg! En wat leuk om hier wat bekende namen terug te zien :slight_smile:

8 likes

Nondeju.
Word net wakker uit mijn dutje, mijn haar staat echt alle kanten op.
Was wel een fijn dutje

3 likes

Ik heb echt mijn dag niet. :expressionless: Gelukkig maar dat ik geen eendagsvlieg ben.

2 likes

Er rijdt nu een ijscoman door de straat maar niemand koopt ooit ijs bij hem.
Dat doet iedereen bij de vaste ijscoman die al ruim 20 jaar rondrijdt.
#savage

1 like

straks lekker zelfbelegde pizza eten (wel voor de 2e keer deze week :sweat_smile:)

Dit is mij dus nog nooit gelukt op de markt. Of ik moest er genoegen voor nemen met halfrot spul.
Heb het idee dat de markt heel erg verschilt per regio.

@Huismus Scheelt sowieso veel per regio hoor, sommige markten zijn ook groter (dus meer concurrentie) En of je aan het begin of aan het einde van de dag gaat.

In wageningen is er op zaterdag en woensdag een markt en daar staat altijd een goede kraam met goedkoop fruit. Je moet het wel binnen een week eten. Maar sommige dingen kun je invriezen enzo.

1 like

Ik woon in de vijfde stad van NL en de markt daar is niet klein.
Maar ik had in Deventer al een paar keer gemerkt dat het daar beter was qua prijs.
Alleen aarbeien en asperges zijn heerlijk en goedkoop hier!

1 like

Ik heb buikgriep :cry: en ik ben boos op m’n vriend omdat ie beloofd had rond 19:00 uur thuis te komen met soep en digestive koekjes maar hij is er nog steeds niet. En nu wil m’n puppy ook nog eens spelen en ik kan al amper bewegen… DUS M’N VRIEND MOET GODVRDMM MOET OPSCHIETEN :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: mannen.

3 likes

Ik kreeg de nieuwsbrief van dr martens met daar in sandalen en 1 paar heette Terry en ik las eerst Thierry. :zipper_mouth_face:

6 likes

Haha, die nieuwsbrief kreeg ik ook, maar heb hem gewoon weggegooid. Vind hun sandalen gewoon niet mooi, haha.

Brooklyn99 is opgepikt door NBC!

6 likes

1000 berichten! Zoals @FredPaillet zou zeggen: lekker bezig pik!

4 likes

Echt geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar waarom zie ik soms een grijze en/of blauwe ā€˜notificatie’ achter een topic naam? Wat is het verschil? Bij allebei staat ā€œu hebt 4 ongelezen berichten in dit topicā€.

1 like