MAG DE MICROFOON AAN
MAG DE MICROFOON AAN
Waar is het veenmollen topic?
MAG DE MICROFOON AAN
MAG DE MICROFOON AAN
Waar is het veenmollen topic?
Ohjazeker.
NINE-NINE!!
oh shit ik moet mijn thierry bidet dringend gaan downloaden dan
dankjewel en eens!
Ja! Ik heb de Bose NC25. Was heeel duur maar alle geld waard. Het brengt zoveel rust als je hem eenmaal aanzet.
Heb je er geen last van dat als je die op je oren zet daar last van krijgt door overdruk? Net zoals je in een vliegtuig zit/berg af gaat.
@Prikkelbaar toen ik de mijne kocht was de 35 er nog niet. Ik heb nu wel een extra verloopkabeltje moeten lopen omdat hij anders niet meer in mān IPhone paste. Verder doet hij het nog steeds prima. Hoewel ik mij kan voorstellen dat draadloos wel fijn is als je veel onderweg bent. En het kan ook zo zijn dat het geluid wel wat verbeterd is. Dat zou ik wel even testen in de winkel hoor.
@Nox nee daar heb ik geen last van. En ik heb juist in het vliegtuig altijd super veel last. Wel heb ik, als ik geen geluid aanzet, het gevoel alsof mān oren dichtzitten. Maar dat is weg als ik muziek draai.
Yes hier ook Bose noise cancelling! Mijn man vliegt veel en gebruikt hem dus ook voornamelijk in het vliegtuig maar hij is er heel tevreden over en het is een hele goede aankoop geweest. Ik vind het gevoel van noise cancelling wel wennen inderdaad, alsof je oren dicht zitten maar daar wen je snel genoeg aan
Mijn poep is rood ga ik nu dood?? Nee je hebt bietensap gedronken idioot!!
Poƫzie by pretty.
als het rood is het normaal gezien wel geen bloed, dan zou het zwart zijn
Oh really? Weer wat geleerd.
ja dat heb ik toch altijd geleerd
nu gaat hier binnen de tien minuten een dokter komen vertellen dat ik fout ben en VALSE HOOP GEEF VOOR JE LEVE!!
Ik dacht ooit een keer toen het zwart was⦠maar bleek de norit te zijn
Bij mij was een t een keer zwart omdat ik te veel salmiakruitjes had gegeten. Schrok me de tering haha
Net buiten de 10 min
Je ontlasting wordt zwart als je bloed verliest in je maagdarmstelsel tot en met het eerste 1/3 deel van de dikke darm. Wanneer je bloedt in je het laatste deel kun je helderrood bloed bij je ontlasting zien. Meestal zie je wat bloed bij je ontlasting en is niet heel je ontlasting rood.
Maar rode bieten zijn inderdaad ook berucht
dank u dokter
Er is niet veel lekkerder dan je zondagochtend in bed spenderen.
Zo he, ik heb me een partij lopen niezen vandaag.
Gvd even zeiken hoor, āmenā zegt dat regen een zegen is voor de hooikoorts-patient, maar ik heb op die dagen net zoveel last en de dagen erna NOG MEER, dus nee. Donāt buy it. Er liggen nu ook overal van die korrels op straat, vol stuifmeel, vreselijk.
Ik zit momenteel met keukenrol in mijn neus , het ziet er ongeveer zo uit:
maar dan met papier.