Wat je even kwijt wilt

Wist je dat je nu heel makkelijk foto’s kan plaatsen.

11 likes

Ik wil iemand in een groepswhatsapp op negeer zetten (wat een kutkind), maar dat kan volgens mij niet, he?

Misschien als je die persoon los blockt dat je diegene ook niet meer in een groep ziet.

Goed rare vraag misschien jongens maar ja

Woont er iemand in zuid limburg en heeft altijd al pop tarts willen proberen? Ik heb heel erg veel pop tarts (± 12 verschillende smaken) omdat ik ze verzamel (ja ik ben raar) maar heb hulp nodig met het opeten ervan

7 likes

Dat zou ik nog weleens kunnen proberen ja :smiley: Hoop het, haha.

Moet je oppassen en dat soort klusjes eigenlijk opgeven bij de belastingdienst?
Ik doe dat dus nooit maar heb nu een nieuw oppasadres en moest er ineens aan denken…

Ik ben soms zo’n kneus. Ik wilde vanochtend een glas water dat op mn nachtkastje stond opruimen. Was alleen even vergeten dat er nog water in zat. Eerst knoeide ik een heel klein beetje op de grond, daar gleed ik over uit, ik viel met mn arm op de rand van mn bed en om het af te maken gooide ik de rest van het water over mezelf en de vloer heen. Was echt leuk. Nu heb ik een mooie blauwe plek op mn arm waar ik de rest van de dag lekker dramatisch over ga doen.

3 likes

Haha bij mij gebeuren de ergste dingen altijd wanneer ik iets goeds probeer te doen, zoals opruimen. Dan zorg ik er door een kettingreactie voor dat mijn lamp kapot valt en dan heb ik zo veel spijt dat ik wilde gaan opruimen

1 like

Haha ja precies, gewoon nooit meer opruimen✌

(Beetje jammer alleen dat ik van opruimen hou. Haat schoonmaken, love opruimen :pensive:)

1 like

Hier krijg ik dus weer geen melding van

Helaas, als je iemand blokkeert, zie je nog steeds appjes in een groepsapp. Nou ja, dan maar op mijn tanden bijten en haar zoveel mogelijk negeren.

1 like

Ik ben echt blij met dit nieuwe forum! :hugs: Er waren wat mensen die zeiden dat ze hier beter durven te posten dan op het andere forum, maar dat snap ik wel. Ik heb zelf ook wel dat gevoel eigenlijk. Blij mee!

@Evenveel Ik heb net de romige lemon bars gemaakt die jij aanraadde! Hij staat nu af te koelen, ik ben heel benieuwd, ruikt wel erg lekker!

13 likes

@anon66313343 Mmh lemon bars, foto!

@Madrid Wat een gedoe zeg! Veel sterkte alvast morgen.

1 like

Ja ik ben ook blij met dit forum! Inderdaad een frisse start, waardoor meer mensen meeposten. Ik was eerder een meelezer maar nu heb ik ineens het licht gezien?
Het voelt ook wat volwassener dan ellegirl? Slaat helemaal nergens op.

8 likes

3 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Forum: verbeteringen en ideeën

Ik ga over een paar weken 3 weken lang rondreizen en wildkamperen in Noorwegen. Aangezien Noorwegen qua boodschappen behoorlijk duur is en we sowieso niet vaak in de buurt van een supermarkt zijn, gaan we veel eten vanuit NL meenemen. Echter ben ik nu op zoek naar recepten met lang houdbaar eten, maar ik heb totaal geen inspiratie en kan bijna niks vinden. Ja, er gaan wel pakjes aardappelpuree en potjes met doperwten etc mee, maar dat ga ik geen 3 weken lang eten :stuck_out_tongue:

Weet iemand waar ik die kan vinden? Of heeft iemand tips of zelf nog een simpel en lekker recept?

1 like

Als je baas echt zo’n moeilijk mens is, kan je dan niet gewoon bellen dat je ziek bent? Dat je stel dat je om 4 thuis bent je gewoon gaat werken en even doorbijt, maar mocht je pas om half 8 thuis zijn dat je dan om half 8 belt dat je al de hele nacht aan het overgeven bent ofzo en niet kan komen? Liegen is natuurlijk wel heel vervelend, maar als je anders ontslagen wordt zou ik het wel even overwegen. En slechte karma haha, maar volgens mij heb jij zo veel goede karma opgebouwd dat je je dit wel kan veroorloven :stuck_out_tongue:

Astronauten voer?

Is niet instagram waardig :stuck_out_tongue:

2 likes