Wat je even kwijt wilt

Is hier niemand die in Noorwegen woont.
Misschien weet diegene wat daar redelijk goedkoop is dan kun je voor daarbij dingen verzinnen.

Ga je met de auto trouwens? Dan zou je ook best een zak aardappelen mee kunnen nemen.

1 like

Ik wilde uit eten maar de dingen die ik geprobeerd heb waren vol door moederdag en nu ben ik echt extreem hangry.

Aardappelen mag je blijkbaar niet zo maar mee nemen naar Noorwegen! Iets met ziektes ofzo.

Heb al wel een lijstje met simpele pastagerechten!

Wat stom! Lust je couscous? Kun je salades mee maken.

2 likes

Ik kreeg bij het restaurant waar we vandaag waren een goodie bag en er zit een soort dode cavia sleutelhanger in.

20 likes

Ik wel! Maar mijn vriend niet :angry:

Hij heeft geen keus!

1 like

:eyes: doe ik dit goed? moet je nou helemaal naar beneden scrollen op mn telefoon? IK VOEL ME OUD

2 likes

Zie je dat blauwe vakje met die cijfers rechtsonder. Als je daar op klikt, krijg je ook een scrollbalk en kun je heel makkelijk naar beneden. Als je eenmaal een topic hebt gelezen, opent ‘ie ‘m waar je bent gebleven.

1 like

Zo geniet echt even vanin stilte op de bank zitten na een avondje eten bij schoonmoeder met alle neefjes en nichtjes… ben kapot

Ik wil naar isle of dogs vanavond maar niemand kan mee :weary:
En mijn kat zit in de berging onder een doos, echt gezellig :-1:

Ga lekker alleen? :grin:

Heb weleens gehoord dat je er blanke nagellak overheen moet doen. Maar zelf geen ervaring mee!

1 like

Haha misschien klinkt dit raar maar dat vind ik zonde van mijn geld :flushed: Toen ik nog een cineville pas had deed ik dat wel regelmatig maar ik vind alleen naar de film gaan eigenlijk ook niet zo leuk

Ik heb het allerbeste verjaardagscadeau ooit voor mijn vriend gevonden op Marktplaats. Iets waarvan hij dit weekend zei dat hij het als kind altijd al had willen hebben (hij werd dolenthousiast toen hij het ergens zag staan). Het zou echt perfect zijn als extraatje (hij krijgt een nachtje in een hotel, maar ik heb nog geen fysiek cadeautje). Maar ik heb dus geen flauw idee hoeveel de verkoper ervoor wil hebben… Ik heb dus maar €25 geboden in de hoop dat dat reëel is, maar het kan zomaar zijn dat hij er >200 voor wil hebben? Het is een niet werkend, oud apparaat, maar werkend zijn ze wel heel duur. Ik check nu al de hele dag mijn telefoon, maar ik heb nog geen reactie. Aargh, ik ben zo slecht in wachten… :neutral_face:

Ben nu wel heel benieuwd wat het is haha. En als een verkoper geen richtprijs oid op zijn advertentie heeft staan, mag je alles bieden vind ik!

Haha steeds als ik iemand zie typen en dan niet meer denk ik : ik zie je wel hoor.

Ik heb een obsessie met dit forum.

6 likes

Ik vond het een vetgoed idee om de zijkanten van een nieuw notitieboekje te verven met een bloemetjespatroon, want het ‘zag er zo tof uit in de YouTube-video’. Bij mij is het niet tof, maar lelijk. :expressionless:

Ik zag op een website mooie kettingen etc van 200 euro en misschien moet ik mijzelf zo’n duur sieraad gewoon gunnen als ik straks afgestudeerd ben ook omdat ik gewoon nauwelijks sieraden heb.

3 likes

Oeh heb geen foto. Kan ik morgen wel even doen, maar weet niet of ze er dan nog heel smakelijk uitzien haha. Ze waren overigens wel erg lekker!