Wtf gaat het weer? :o
Mn vriend heeft een quarterlife crisis en is nu beledigd omdat ik het een quarterlife crisis noemde
Ik deed net de lamp ook aan in het toilet en boeeem. Echt heel toevallig. :’) En kon geen geschikte lamp vinden en direct iemand anders geirriteerd. Ik ga niet in het donker poepen of met de deur open.
Ik had een quarterlifecrisis toen ik 23 was en wilde toen al mijn dr martens weg doen. Zou daar nu zoveel spijt van hebben gehad.
Heb morgen een belafspraak met mijn bedrijfsarts. Stelt niks voor maar ben nu toch wel beetje zenuwachtig.
Ik las ook veel mee en er waren toch best veel omgeschreven regeltjes naar mijn idee. Zat er nog niet zo lang hoor, dus ken niet bij alles de achtergrond.
Maar bijv het openen van een topic kon best moeilijk op gereageerd worden? Of het wel op de juiste plel stond of er niet al iets soortgelijks was…
Dat weerhield mij iig!
Op een gesloten forum waar ik al langer dN 15 jaar actief ben zijn er helemaal niet dat soort “regels”, dus de drempel voelde voor mij toch erg hoog.
hallo ik heb last van sog
Ineens liket iemand die ik niet ken echt 15 van mijn foto’s
Dat vind ik een nadeel aan een openbare insta
FML, een vriendin vroeg of ze bij mij op de kamer mocht omdat haar partner de hele boel bij elkaar snurkte. Prima, er was nog een bed vrij.
Begint ze nu zelf te ronken
Meh met honger uit je werk komen is geen goed idee. Ipv lekker m’n bed in, heb ik bitterhappen klaargemaakt. Wel in de airfryer #summerbody2080
Geen zin om op te staan… zometeen naar het ziekenhuis voor de eerste bestraling
Sterkte!
Het is te vroeg om in de trein te zitten, vooral als je onderweg bent naar een fotoshoot en dus ook nog een beetje een leuke bakkes moet hebben.
Sterkte!
Sterkte vandaag!
Heel veel sterkte vandaag!
Heel veel sterkte
Sterkte en succes!
Heel veel sterkte @Lentex
En @Bathwater ik ben het helemaal met je eens vind dit forum echt leuk!