Sterkte en veel succes!
Sterkte!!
Succes en sterkte!
Wauw ik zit nu op mijn laptop op dit forum, zoveel makkelijker!!!
Ik heb echt geen zin om te werken.
Ik heb straks intaketoets voor een nieuwe opleiding … eng.
Ja dit idee heb ik ook wel. En veel inside jokes.
Mijn vriend en ik reizen elke maandag samen met de trein, maar vanochtend was hij er niet en hij is nog steeda niet op whatsapp geweest. Nu maak ik mij zorgen… zal vast voor niks zijn, verslapen ofzo maar toch
Aah zo lief allemaal!!
Het viel heel erg mee. Duurde maar kort dus ben alweer thuis, hopelijk blijven de bijwerkingen weg En nu ik weet dat het meevalt heb ik al besloten morgen na de afspraak lekker naar school te gaan
@Lentex sterkte de komende tijd. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee!
@Madrid Hoe is het afgelopen? Ben je nu naar werk? Zo ja, sterkte met je gebroken nacht!
@boemboem Succes met de intake van je nieuwe opleiding!
__
Ok vandaag lijk ik dan eindelijk écht mijn contract te kunnen gaan tekenen, nadat het een aantal keer is uitgesteld. En ik vind het vet spannend. Zowel het tekenen als het straks aan het werk gaan.
geen haiku? beetje jammer
Beterschap! Ik vind tijdschriften lezen altijd wel fijn. En films kijken.
Je hebt ook veel soorten pasta in blik/ waar je alleen water bij moet doen. En verder zou ik ook nog van die voorverpakte chocoladebroodjes of melkbroodjes meenemen, daar leefde ik echt op tijdens festivals!
Alpaca world. Te vinden op de playstore.
Niet een sterrengerecht, maar bij de Action verkopen ze dit:
En voor een keer vind ik het goed te doen. Plus: weegt niks, alleen water toevoegen en 10 minuten koken. Zit geen groente oid in, maar het is in ieder geval iets!
Ik moet zoveel doen, maar eerst even een half uur forum pauze haha.
Domme vraag trouwens. Weet iemand hoe je kan uitzetten dat je geen persoonlijk mailtje krijgt van een melding? Ik kan het niet vinden bij instellingen
Heb het voor je aangepast. Je profiel, dan voorkeuren, emails (voor een volgende x)
Fijn dat het een meevalt @Madrid. Wijze les voor een volgende keer: niet te druk maken
@Pantalones het kan inderdaad best even duren. Maar komt echt wel goed joh! Haasten voor een woning is sowieso niet slim
Wow coole reis! Ik maak vaak dit gerecht klaar:
Quinoa, tomatenblokjes, kidneybonen en maïs, en alles kan gewoon in één pan. Avocado erbij is heel lekker, maar zonder is het ook goed te eten.
oke huilen, mijn telefoon werkt officieel niet meer (denk door de regenbui van gisteren). nu twijfel ik over de iphone 7 of 8 en ik heb zo weinig zin om uit te zoeken welke en waar die dan het goedkoopst is blegh
test nescio
https://tweakers.net/pricewatch/
Ik kwam net iemand tegen van vroeger met haar hond en ik vond die hond veel leuker.