Wat je even kwijt wilt

De hele dag al in mijn chilloutfit op de bank, ik ga zo patat vreten. Maandag is de nieuwe zondag :relaxed:

3 likes

Op het vorige forum heb ik al een hele poos een account gehad maar nooit ‘durven’ posten.
Nu moest ik van mijzelf toch maar een berichtje de deur uit gooien.
Dus hoi!

15 likes

ik ben al van rond 5u wakker en kan eindelijk binnen voor mijn archiefwerk maar heb er echt geen zin in. Ik heb ook een mail gezien dat ik vorige week een sollicitatiegesprek ben vergeten en nu heb ik schrik dat ze naar de kliklijn gaan bellen en ik dik in de shit ga zijn als ik terug ben.

Iemand mailt me maar niet terug, maar ik wil haar niet weer een mailtjes sturen. Ik heb hier geen geduld voor.

Ik ben zo moe, heb vannacht 11 uur geslapen maar ik zie nu alweer te gapen. What’s wrong with me? :rofl:

Zit te wachten tot een huisarts mij belt over een cliënt maar ik moet eigenlijk naar de wc… En vind dit altijd zo stom. Je zit de hele tijd te wachten en dan gaat de telefoon en schrik je je alsnog een ongeluk😅

3 likes

Deze ga ik vanavond eens maken! Thanks!

Ik ben vandaag nog niet buiten geweest en wil even op de fiets naar de stad. Kan ik een spijkerbroek aan of moet ik een jurkje aan? Ik kan echt niet fietsen met de jurkjes die ik aan wil. The struggle is real.

Paarse vlek eruit snijden en net doen alsof er niks aan de hand is.

En anders is voedsel vergiftiging goed voor de lijn.

5 likes

Spijkerbroek kan prima vond ik.

1 like

Thanks! Dankzij jou lig ik niet meer bloot op bed :clap:

Ben net lekker op mijn bek gegaan, doordat ik te zware boodschappen aan het dragen was had ik de hoge stoeprand onderschat… :roll_eyes:

Aaaw, ben je verder wel oké?

Ja, alles ok! Alleen mijn nieuwe broek heeft nu een gaatje voor de knie en verder een beetje last van schaamte… Maar goed, kan iedereen gebeuren. Bedankt voor het navragen!

1 like

Ik ben zo ontzettend moe. En over een half uur moet ik nog naar sport. Enige positieve is dat ik van groep geruild ben en eindelijk een leuke groep heb waarin ik gewoon lekker mn ding kan doen

Mijn vriend heeft ineens een extreem lieve bui. Ik ben achterdochtig.

3 likes

Ik citeer mezelf ongegeneerd. Ik zou tussen 15.20 en 15.40u gebeld worden. Werd uiteindelijk 16.20u… :roll_eyes: Snap echt dat huisartsen druk zijn, maar aarhghr het is wel heel irritant!

1 like

Inmiddels iets van hem gehoord?

Jippiee ik had de Vlaamse mol goed. Zat al vanaf aflev. 1 op hem dus ben erg blij met mezelf.

2 likes

Was het Samson of Gert

7 likes