Wat je even kwijt wilt

Bedankt voor alle succeswensen in de chat vandaag. Eindelijk contract getekend dus per juni ga ik eindelijk aan de slag in mijn eigen vakgebied. Nu nog even vakantie vieren. Misschien nog een tripje maken? Ik weet het niet eigenlijk. Of gewoon ultiem thuis chillen de komende tijd. Iemand nog ideeën om van mijn laatste vrijheid te genieten? :sunglasses:

8 likes

Gefeliciteerd!

Even weg is denk ik wel leuk. Ik heb dezelfde situatie gehad en toen eigenlijk niks uitgespookt maar zou nu denk ik wel wat ondernemen.

1 like

Ik heb quinoasalade op en voelde me eventjes heel gezond maar heb nu kneiterhonger en verder alleen ongezonde dingen in huis. Hmmm.

3 likes

@Alpacamybags ik zag gisteren een hele wei vol net-geschoren alpaca’s en ik moest bijna huilen van het lachen. Alleen hun hoofd was nog fluffy :joy_cat:

7 likes

Nadat ik om 17.00 uur thuis kwam van werk heb ik een dutje gedaan tot 20.30. Ben helemaal verward wakker geworden.

Moet nog avondeten😩 echt geen zin om wat te maken.

Ja dat is echt hilarisch. Heb je geen foto gemaakt?

Hahahahaha

15 likes

Nee, maar ik zie dat Google vol staat met geschoren alpaca’s. Nou, mocht ik eens slechte zin hebben :yum:

Het is net alsof ie zn nek en benen gebroken heeft

5 likes

:heart:
Gaat wel oké. Wel moe nu, maar dat zal ook wel komen door het lange autorijden (enkele reis naar t ziekenhuis is 40 minuten). Maar verder prima :smiley:

Dus ik ga lekker naar bed nu. En dan morgen weer en als het daarna nog goed gaat ga ik weer lekker naar school.

3 likes

Jezus ik sloeg mezelf gewoon heel hard in mn gezicht tegen m’n neus, het doet echt pijn. Dieptepunt :joy:.
Ik en mijn motoriek (welke motoriek?)

1 like

Vriend en ik hebben vanmiddag een vakantie van 15 dagen geboekt en we gaan volgende week al! Zoveel zin in😍

13 likes

Ik heb een koortslip, echt Fml. Voel mr dan altijd direct helemaal beroerd en heb nergens zin in

M’n vriend en ik hebben net een soort van besloten dat we volgend jaar op een rondreis gaan in een gebied/land/continent waar we nog niet geweest zijn. Ik vind het wel spannend, want ik ben alleen maar in Europa geweest :rofl:

8 likes

Jaa gelukkig wel, hij bleek ineens vrij te zijn en ik was dit blijkbaar vergeten :roll_eyes:

Zoooo! heb net docu gekeken op NL3, morgen ga ik m’n voedingspatroon omgooien.

Toedels

Hahaha zoo herkenbaar. Dus zo debiel ben je niet. Ik had laatst zooo’n buikpijn van sojayoghurt die ook al best lang open stond. En toen at ik het de volgende dag weer, omdat ik zo slecht tegen voedselverspilling kan :worried: eet dus wel vaker tegen beter weten in dingen die over datum zijn, beetje beschimmeld zijn oid en ik heb best wel gevoelige darmen, dus moet er altijd voor lijden. Misschien allemaal wel een beetje debiel :joy: maarja weggooien is ook zonde. Hoe is het je na het eten van de mango vergaan?

1 like

Aah welke docu was dat? Die over zoetstoffen? Moet morgen even terugkijken, ben wel benieuwd wat ee op jou zoveel effect had haha?

Sowieso ia het de foodweken aankomende weken op NPO3, vind ik echt leuk!

Ik love dit weer zo erg. Voel me direct een stuk beter dat terwijl ik best wel hoofdpijn heb :heart: Ik wil 4 evah lente

2 likes

Wat kijkt Yvon Jaspers toch weer vrolijk bij Pauw aan tafel. Hippe jurk ook.