Ja ging over verschillende diëten in de wereld! Op IJsland leven ze het gezondst!!!
Nou meer om te zien hoeveel verschil het uitmaakt met wat je naar binnen duwt! En wat voor een zooi we eigenlijk consumeren.
Ik wil/moet ook gezonder gaan leven.
Ja ging over verschillende diëten in de wereld! Op IJsland leven ze het gezondst!!!
Nou meer om te zien hoeveel verschil het uitmaakt met wat je naar binnen duwt! En wat voor een zooi we eigenlijk consumeren.
Ik wil/moet ook gezonder gaan leven.
hoiiii
Godverdomme mijn kat maakt mij wakker door de pot met plantenbabbies op de grond te mieteren. Gelukkig hebben ze het overleefd. En de pot ook. Ligt nu alleen heel veel zand. Zandbak van de speeltuin is er niks bij. Oke dat laatste is een beetje overdreven. Maar ben wel boos op haar.
Lekker wakker worden is dat idd
Ach, kan gebeuren, maar fijn dat alles oké is!
Ik woon tegenover een vijver en de slaapkamer is ook aan die kant en nu zitten daar een paar kikkers echt zoveel kabaal te maken elke nacht. Voelde me sowieso al niet lekker dus ben vast overdreven gevoelig even ervoor maar nu voor de tweede nacht op rij maar drie uur geslapen
We gaan naar Hurghada, Egypte
Ik ontbijt de afgelopen twee weken op mijn werk na 35 mij fietsen en dat gaat prima. Nu zit ik ineens met een knorrende buik op de fiets???
Ik vind dit forum zo veel leuker dan het echte EGF Ik heb het gevoel dat iedereen hier wat chiller is en er is minder “randinformatie” of zo, meer rust in mijn hoofd haha
Misschien ben ik nu lekker late to the party! Maar als je dat scroll ding iets langer indrukt, kun je super makkelijk door de berichten scrollen.
Wat een uitvinding op deze dinsdag
Dit bedoel ik;
Ik lig er ook niet wakker van!
Honger schijnt goed te zijn. Dan maak je bepaalde stoffen aan. Niet te lang natuurlijk maar even laten knorren kan geen kwaad.
Zie net een update van het Andere Nieuwe Forum, misschien is het al besproken maar ik kan niet te lang scrollen want mn telefoon is bijna leeg en mn vriend heeft mn oplader meegenomen (…) Ik hoop dat iedereen hier heen komt of blijft! Weet iemand wat ‘de bedoeling’ is?
Die Bose is echt een aanrader!
Ik ga zondag naar Deadpool, heb er zin in! De collega’s van m’n vriend waren jaloers dat ik deze films ook leuk vind
Ik ben op vakantie en het is hier nu kwart voor 6. Lig al sinds 5 uur wakker, mega jetlag Mijn reisgenootjes slapen nog lekker, ik wil ook maar het lukt niet
Ik wil niet werkennnn straks, ik wil alleen maar in de zon zitten met een lekker drankje!
Ik heb het gekocht! Zo blij haha. Wel voor €50,- uiteindelijk (was overboden met €35. Ik wilde niet meer uitgeven dan 50, en was bang dat als ik 40 of 45 bood, de andere bieder 50 zou doen. Maar die verwijderde vrijwel direct zijn bod. Dus nu verdenk ik de verkoper van het hebben van een tweede account, maar dat is vast heel slecht gedacht, haha). In ieder geval, het is een oude robot die ik niet kende, maar blijkbaar bekend is/was? Het is deze:
Ik kan echt niet wachten om zijn gezicht te zien. En omdat ik mijn mond niet kan houden zeg ik maar steeds tegen m dat ik ZO iets leuks heb besteld
Edit: hij doet het trouwens niet meer, maar dat mag de pret niet drukken
Wat kan de robot? Ziet er in ieder geval cool uit
Mijn man heeft opeens een lego obsessie… Duur grapje.
Wat een superlief en attent cadeau! Je vriend gaat hier vast dolblij mee zijn. Moet je nog lang wachten voordat je het kunt geven?