Wat je even kwijt wilt

Ik ben dus van plan nog een paar dagen weg te gaan voor ik aan mijn nieuwe baan begin. Lekker last minute dus. Nu twijfel ik tussen Valencia en Lissabon. Valencia zijn drie volle dagen en ik twijfel of dat niet te lang is voor die stad. Lissabon 2,5 halve dag maar is wel wat duurder qua hotels etc.

Iemand hier al eens in de steden geweest? Wat denken jullie dat de leukste keuze is?
En heeft iemand nog een leuke tip qua verblijf? Of aan- en afraders voor de steden?

Ik ben jarig. 30. Zo blij als een kind. Haha.

19 likes

Gefeliciteeeeeerd!

1 like

Gefeliciteerd! :balloon:

1 like

hoera!

1 like

Hieperdehiep! Gefeliciteerd :balloon:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Ik word ook 30 dit jaar maar heb besloten om niet jarig te zijn :stuck_out_tongue:

5 likes

Oeps, eerst verkeerde getagd. :see_no_evil: Maar gefeliciteerd!

1 like

@CTFxC Happy birthday!

1 like

Oeps, kwam er net erachter dat mn ov chipkaart en studentenkaart allebei nog in de zak van mn broek zaten, die nu in de wasmachine ligt. Zo maar even kijken wat de schade is.

Gefeliciteerd!!:tada:

1 like

Ik heb een avonddienst vandaag, en ik weet nooit zo goed wat ik dan nog met de rest van de dag moet. Wil best naar buiten, maar er komt ook nog een pakketje deze ochtend. :roll_eyes:

Hiep hiep hoeraaaaa, gefeliciteerd! :balloon:

1 like

Gefeliciteeerd! :tada::clinking_glasses::bouquet:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteeeerd!! :tada:

1 like

Congrats!

1 like

Yes, thanks voor je reactie! Ik hou ook wel echt van door de stad dwalen en vooral veel lekker eten en drinken dus wat dat betreft lijkt Valencia zeker aan te sluiten. Alleen zo’n strand trek me niet en was bang dat het echt een ā€˜havenstad’ is, maar dat is niet zo?

AAARGH ik ben zo gezond bezig en net op het werk een mokkataart gehad en nu zijn er 2 stukjes over die voor m’n neus liggen. Ik ga het zo weghalen denk ik want ik hou het niet meer vol