Wat je even kwijt wilt

Nog 25 min en dan gaan we eindelijk friet eten. Nee ik wil geen patat/friet discussie.

7 likes

Is toch ook niet nodig als je de correcte term al gebruikt.

23 likes

Kunnen we patatgebruikers bannen?

2 likes

Nee je moet mensen opvoeden, niet straffen. Zo’n plugin die automatisch woorden wijzigt. Als je patat typt, het bij verzenden friet wordt.

11 likes

Klinkt als een goed plan :sunglasses:

onze tv is zonet ontploft, echt wtf

Woow :frowning:

Ik ga vandaag maar eens vroeg naar bed haha. Na de bestraling direct naar school geweest, tot half 6. Oeps een beetje langšŸ˜‡ nu ben ik dus moe (joh)

Wow, whut?

Hallo mensen

4 likes

Hoe dan.

Team friet :clap::fries:

2 likes

hij stond gewoon aan en opeens niets meer. Geen knal ofzo. Hij had ook superwarm en het stinkt nog altijd, ook hangt er nog wat rook in de ruimte. Ben heel blij dat er geen brand of zoiets ontstaan is

Wow eng! Maar gelukkig geen mega ontploffing. Was het al een oude tv?

Vast ten overvloede, maar wel voor de zekerheid alsnog uit het stopcontact halen he!

Volgens mij zien alle mannen in IJsland er goed uit, heb mijn ogen uitgekeken daar!

1 like

Neem nooit je favoriete nummer als ringtone als je bellen haat.

9 likes

Deze karaoke avond met vriendinnen, dat moment dat serieus de buren komen vragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn. Schorre keel, amper stem maar het is het waard. Ik hoop alleen dat ik morgen nog kan praten :joy:

3 likes

Morgen komt mijn huisbaas naar de boiler kijken terwijl ik niet thuis ben… 1 x raden wie al de hele avond aan het opruimen en schoonmaken is :roll_eyes:

4 likes

12 jaar blijkbaar. Nieuwe is al onderweg :grin:

1 like