Wat je even kwijt wilt

Ik denk dat hij het juist expres erin gedaan heeft, zodat anderen het pakket niet kunnen zien/pikken en/of dat het niet natregent. Juist met een goede bedoeling!

4 likes

Ik heb geen idee of het mag of niet, maar ik ben allang blij dat het goed is gegaan! Maar gelukkig wonen mn ouders in een klein dorp

Hoi @Linus,

Standaard krijg je een notificatie als mensen jou specifiek aanspreken (zoals ik hier heb gedaan net) of als mensen reageren op een berichtje van jou.

Je kunt zelf echter instellen hoe je de notificaties wil hebben, en dat per topic.

Helemaal onderaan het topic zie je een knopje staan met daarop één van de volgende teksten:

• In de gaten houden
  • Volgen
  • Normaal
  • Genegeerd

Bij mij staat dit knopje nu op ‘Volgen’ en dat ziet er dan zo uit:
27

Als ik daarop klik krijg ik een menuutje te zien, dat er zo uit ziet:

Wil je de optie ‘In de gaten houden’ eens aanklikken en kijken of dat doet wat je wil?

@anon98052296 Gebeurt er al wat? Of nog geen notificaties?

Ja hier kreeg ik een melding van!

1 like

Is iemand ooit in de Samsonite winkel geweest in de outlet in Roermond? Hebben ze daar een okay aanbod?

Nee dat mag niet, en ik zou ook zeker een klacht indienen.

Wow ik vind dit forum echt fijn voor mobiel!

En ik wil iedereen de app Too Good To Go aanraden, want ik heb een paar dagen terug voor drie euro hele lekkere dingen bij een dure bakker kunnen halen en geniet nu in bed van een stukje rozijnennotenbrood wat ik gered heb van de voedselverspilling yesss

12 likes

Ik heb morgen een heel belangrijk gesprek en ik ben zooooo zenuwachtig, mijn hart gaat nu al non stop te keer ik word er gek van :tired_face:

Mocht iemand nieuwsgierig zijn naar mijn boek: ik zie net dat mijn uitgeverij een sneak peek online heeft gezet. https://tinyurl.com/ybrhg7xl

Ik raak wel in de war van zoveel fora. Weet even niet waar ik moet lezen en posten en daardoor lees ik per saldo eigenlijk alleen de chat en de boekentopics 's avonds een beetje.

Huh sorry Chuckie, dit was helemaal geen antwoord op jou, klikte op verkeerde ‘Antwoorden’. :smiley:

16 likes

Heel snel even gelezen, maar wauw!

1 like

Neen, maar wel in die van Maasmechelen Village. En daar was het aanbod ok.
Ik heb er een paraplu gekocht. :slight_smile:

1 like

Ik ben bezig met drie forums bijlezen en uittesten, haha. Ik vind het hier ook chill namelijk! Maar ik heb alleen wanneer ik naar beneden scroll in een topic ik constant ‘terug’ word geslingerd naar iemands quote omdat ik daar dan per ongeluk met mijn duim over heen ga. Hebben/hadden jullie dit ook? :upside_down_face:

Jaaa hier maak ik zoveel gebruik van, vooral bij de visboer bij mij om de hoek. En ieder keer wordt het meer (maybe omdat ik zo vaak kom???)

1 like

Hihi lief al die berichtjes voor mn verjaardag. Heb ook echt een fijne dag gehad. En nog beter de nieuwe dat we eindtoets van groep 8 gehaald hebben. Ruim. Is voor de inspectie vooral prettig maar voor ons ook. Yeahhh. Thanks allen.

7 likes

brb ff naar mars

4 likes

story of my life en ik neem me elke dag verbetering voor! genant gewoon bij mij hoor, ziet er niet uit.
‘let niet op de rommel’ dekt de lading niet, zeg maar.

1 like

Oh spannend! Ik wil het kopen. Kan dat al?

1 like

Haha, dat klinkt exact als mijn plekje. Ik kan het niet clean desk houden. Heb het idee dat het vooral bij mensen met macs is.

2 likes

Pc’s hebben gewoon teveel kabels

3 likes