Wat je even kwijt wilt

Voor wie niet meer op EGF komt: misschien kunnen jullie hier even stemmen voor een realistischer beeld

http://www.ellegirltalk.nl/topic/het-naar-welk-nieuw-forum-ga-jij-topic-zonder-omg-reacties.702360/

(niet bedoeld als oproepje of zo, niet stemmen als je dat normaal ook niet zou doen)

4 likes

Mooi ook die eerste zin. Heel typisch.

4 likes

Geen omg maar…

2 likes

Bedoel je mijn eerste zin of die in het topic?

Nee, die in het topic. Niet jij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat een poepreacties in dat topic

Ik snap het geloof ik niet :frowning:

ik denk dat lula bedoelt dat de topicstarter begint met ‘niet om te rellen hoowr’ maar iedereen weet dat er een soort rel van komt?

3 likes

Haha ik bedoel dat zulke topics toch juist vaak op een rel uitlopen.

Ooo ik dacht dat het specifiek om de fora ging maar oke, got it :smiley:

1 like

42 likes

Pff sorry maar vind het allemaal zo’n gedoe. Laat iedereen toch lekker doen wat ie wil ipv iedereen maar zo graag bij elkaar te willen houden. Dat lukt in ‘het echt leven’ niet en dat gaat hier ook niet gebeuren… Bedoel dit overigens in het algemeen hoor, niet lullig naar jou bedoeld @hanson. Snap wel dat je benieuwd bent wat iedereen gaat doen.

1 like

Ja ik snap jou ook hoor! De reden dat ik het hier plaatste is dat ik het mateloos irritant vind dat die poll never nooit gaat kloppen omdat FF aanhangers noodgedwongen nog op EGF zitten en FF aanhangers gewoon al een nieuw forum hebben :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven in Zeeland geweest (ik ben bijna 29) en het was zo leuk, voelde alsof ik op vakantie was.

NB Nieuw Zeeland was ik al wel eens geweest

9 likes

Je zegt nu 2 x ff, maar eens hoor. Vraag me ook af wanneer wtf live gaat. (en hoe het kan dat als ik die site open ieder laatste woord van een regel afgebroken wordt midden in het woord, zo lelijk)

Ja jemig was net in de chat ook al aan het kloten lol, die eerste FF moest WTF zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Het wordt tijd dat egf uit de lucht gaat want ik ben nu steeds 2 fora aan t bijlezen en ik word er half hysterisch van. Ik moet na 17 mei echt op vakantie (kan ik meteen in therapie wat aan mn fomo doen).

3 likes

Ik zweer dat ik net een spin zag lopen, maar nu kan ik 'm nergens vinden en ben ik panisch.

Het is niet mijn bedoeling om gemeen te zijn… Maar ik ben dus gewoon heel gemeen.

Ik vind het soms wel gemeen om te zeggen dat een bepaald model bril iemand niet goed staat terwijl die persoon zelf om mijn mening vraagt en mijn eerlijke mening lijkt te waarderen. Snap wel dat het lullig is dat je graag een bepaald model heel leuk vindt en dat het dan kut is als het het jou dan net niet staat. :’)

Ik heb sinds gisteren een nieuwe collega en die heeft direct op haar 1e werkdag al om aangepaste werktijden gevraagd en gekregen…
ik ben zo jaloers en twijfel of ik wat moet gaan zeggen. Ik heb het idee dat ik alles echt heb moeten verdienen door het waar te maken en dat zij het in haar schoot geworpen krijgt.
Nu twijfel ik om een gesprek aan te gaan, miss is t wel gewoon mijn eigen probleem en jaloezie?