Wat je even kwijt wilt

Wat zou je willen zeggen? Heb je zelf een soortgelijk verzoek gedaan?

Ik ga nu heel gemeen zijn. Maar zij is eigenlijk gewoon te werk gegaan hoe veel mannen denken. Ik wil dit want…. Vrouwen daarentegen willen zich vaak eerst bewijzen voordat ze komen met een verzoek. Misschien moet je in dit geval het ook gewoon op een andere manier gaan spelen. Zij is eigenlijk gewoon heel slim geweest. Jaren geleden ben ik op werkgebied ook veel dingen op die manier gaan aanpakken en toen wist ik er op die manier o.a. een hoger salaris uit te slaan. Als ik daar zelf geen werk van had gemaakt had ik toen nooit een echte verhoging gekregen.

7 likes

Ik heb al sinds vrijdag hevige buikpijnen, alsof alles van mijn borst tot het begin van mijn benen volledig over de zeik is. EN IK BEN ER ZO KLAAR MEE.

Mijn vader vroeg net of vandaag mijn vrije dag was
Ja pap, op m’n vrije dag ga ik om 08:00 schelden in de badkamer. Jij nooit?

10 likes

Ik moet gaan werken maar lig nog steeds in bed. Ben veeeel te laat, maar ben zo moe dat k Mn bed niet uit kan. :weary:

Ik ben dus van plan nog een paar dagen weg te gaan voor ik aan mijn nieuwe baan begin. Lekker last minute dus. Nu twijfel ik tussen Valencia en Lissabon. Valencia zijn drie volle dagen en ik twijfel of dat niet te lang is voor die stad. Lissabon 2,5 halve dag maar is wel wat duurder qua hotels etc.

Iemand hier al eens in de steden geweest? Wat denken jullie dat de leukste keuze is?
En heeft iemand nog een leuke tip qua verblijf? Of aan- en afraders voor de steden?

Ik ben jarig. 30. Zo blij als een kind. Haha.

19 likes

Gefeliciteeeeeerd!

1 like

Gefeliciteerd! :balloon:

1 like

hoera!

1 like

Hieperdehiep! Gefeliciteerd :balloon:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Ik word ook 30 dit jaar maar heb besloten om niet jarig te zijn :stuck_out_tongue:

5 likes

Oeps, eerst verkeerde getagd. :see_no_evil: Maar gefeliciteerd!

1 like

@CTFxC Happy birthday!

1 like

Oeps, kwam er net erachter dat mn ov chipkaart en studentenkaart allebei nog in de zak van mn broek zaten, die nu in de wasmachine ligt. Zo maar even kijken wat de schade is.

Gefeliciteerd!!:tada:

1 like

Ik heb een avonddienst vandaag, en ik weet nooit zo goed wat ik dan nog met de rest van de dag moet. Wil best naar buiten, maar er komt ook nog een pakketje deze ochtend. :roll_eyes:

Hiep hiep hoeraaaaa, gefeliciteerd! :balloon:

1 like

Gefeliciteeerd! :tada::clinking_glasses::bouquet:

1 like