Wat je even kwijt wilt

Ik heb morgen een deadline, maar ik heb last van sog. Ik heb deze ochtend al te veel tijd verspild aan het bijlezen van het egf afscheidsopbiecht topic.

1 like

Is dat nog de moeite waard haha?

Nee, eigenlijk totaal niet haha

Dan ga ik er maar niet aan beginnen haha

Ik zou rond 11.45 gaan kijken. Veel mensen wachten tot op het laatste moment met biechten

2 likes

ken je die cd van NASA waar ze een resem opnamen van planeten op hebben gezet? De track voor Neptunus is zooooooo rustgevend, beetje alsof je een baby in de baarmoeder bent.

6 likes

@Celeone je bent al een ‘populair zoekresultaat’ !
22

ik heb een pre-order geplaatst :smile:

2 likes

Saskia Noort, pas maar op. Haha. :smile:

En wat tof! Ik krijg er ook steeds een glimlach van op mijn gezicht. Ik word er echt vrolijk van.

Vreemd trouwens: ik kreeg een mail met BernieSanders in de onderwerpstitel in plaats van VivaGlam.

4 likes

Dit was het dus :o

@Nescio stop met me te doxxen meid!!!

2 likes

Het is gebeurd jongens. Het EGF ligt eruit.

Ik hou een minuut stilte.

Edit: oh daar is ie weer

3 likes

Ligt er vroeg uit… rip

image

Da’s veel volk!

5 likes

Wow het forum gewoon echt weg damn

En toen was het klaar

Lol staat er nog steeds hoor.

Ze beginnen langzaam alle topics op slot te gooien. Vaarwel, forum. (en hallo, nieuw forum. :grin:)

1 like

Zo cool dat een planeet gewoon geluid maakt?? En idd, best rustgevend, maar ook een beetje creepy.

3 likes

Neptunus is echt zo cool ik ben benieuwd hoe de planeet er zelf uit ziet want dat kunnen ze gewoon niet achterhalen omdat er een gigantische gaswolk rond hangt en de satellieten die ze gestuurd hebben na een aar honderd meter vrije val gewoon kapot gingen van de hoge druk

2 likes

Dit forum is echt fijn op mobiel :heart:

3 likes