Wat je even kwijt wilt

Zo cool dat een planeet gewoon geluid maakt?? En idd, best rustgevend, maar ook een beetje creepy.

3 likes

Neptunus is echt zo cool ik ben benieuwd hoe de planeet er zelf uit ziet want dat kunnen ze gewoon niet achterhalen omdat er een gigantische gaswolk rond hangt en de satellieten die ze gestuurd hebben na een aar honderd meter vrije val gewoon kapot gingen van de hoge druk

2 likes

Dit forum is echt fijn op mobiel :heart:

3 likes

Ja, haha! Door op het blauwe balkje met postnummer te klikken

Volgens mij is 'ie weg. Ik kan hem niet vinden en ook niet via mijn meldingen (had daar ook gepost).

@Celeone Mooooi! Ben benieuwd naar de rest!

1 like

Volgens mij is het nu écht gebeurd.

:cry:

1 like

Ja :sob::sob::sob:

Het is nu wel klaar, kutzooi

Hoop maar dat er nog verwijzingen komen naar de nieuwe fora…

Ik blijf het gek vinden, it’s gone

Goed hoor die verwijzingen naar de nieuwe fora.

Oh wait…

8 likes

End of an era

Ik heb al een paar dagen een reep chocolade verstopt in mijn brei tas en het is echt briljant. Altijd chocola in de buurt en mijn vriend heeft geen idee muhaha

7 likes

Ik zou echt zo graag willen kijken wat zich bij Hearst afspeelt. Wat een ballentent.

4 likes

Denk eerlijk gezegd dat het dooooooooodsaai is daar :stuck_out_tongue: Dat de IT gewoon een hok is met veel computers en kabels door de war

geen actief EGF-beleid ofzo

4 likes

Denk ik ook, gewoon een it-er die een te lang lunch/koffie pauze heeft gehad

Nee dat verwacht ik inderdaad ook totaal niet, maar meer: hoe wordt er dan gecommuniceerd. Er moet toch een directie zijn die dit toch heel af en toe besproken heeft. Of ergens een afdeling online die dacht SHIT AVG/GDPR, dat forum moeten we kwijt. Het is zo’n mysterie haha

2 likes

haha ja ik had me dit ook heel veel afgevraagd. ik denk nog steeds dat gewoon de GDPR natuurlijk wel op de agenda heeft gestaan want Groot Ding, en ze gingen gewoon een lijstje af van diensten/dingen die onder het bedrijf vallen en ja, ergens kwamen ze ook bij het EGF toen,
en toen zeiden ze moooooooooi niet dat we daar nog moeite in gaan steken, ze kunnen de klere krijgen. Maar het was echt heel laat pas
en dat toen hun stagiair zei Ohh ik heb daar ook ooit een account gehad, ik breng het nieuws wel

En zij heeft net ook foto’s op de instagram en de facebook gepost dus ze hoopte ons daar terug te zien

3 likes

Want dat het niet netjes zou verlopen had ik eigenlijk niet anders verwacht.
Volgens mij is de communicatie vanuit hen nog nooit netjes en soepel gegaan toch? IT altjid op vakantie anyone?

1 like