Yes, thanks voor je reactie! Ik hou ook wel echt van door de stad dwalen en vooral veel lekker eten en drinken dus wat dat betreft lijkt Valencia zeker aan te sluiten. Alleen zoân strand trek me niet en was bang dat het echt een âhavenstadâ is, maar dat is niet zo?
AAARGH ik ben zo gezond bezig en net op het werk een mokkataart gehad en nu zijn er 2 stukjes over die voor mân neus liggen. Ik ga het zo weghalen denk ik want ik hou het niet meer vol
Heb zo ruk geslapen gister, ben wel 100 keer naar de WC geweest, elk geluidje was te veel, en toen ik om 1 uur nog niet sliep ben ik maar in de logeer kamer gaan liggen. Daar eindelijk in slaap gevallen, werd ik na 2 uur weer wakker⊠Hopelijk vanavond beter.
En @Lula
Bedankt voor jullie reacties. Heb vanochtend nog met Mn vriend gebeld en er niks van gezegd. Weet ook niet wat ik anders had moeten zeggen en ik ga me proberen wat meer op de vlakte te houden.
Ik ben in allebei 4 dagen geweest en vond het allebei gaaf.
In Lissabon hebben we de trein genomen naar een plaatsje waar je gratis fietsen kunt huren en stukje langs kust gefietst en zo ook naar strand geweest, dat was de 4e dag.
Valencia is een echte fietstas en genoeg te zien en te doen en kun je ook dagje naar het strand.
Ik vond Valencia actiever en Lissabon hebben we veel met ov gedaan.
Onthoud dat brutale mensen de halve wereld hebben. Vragen staat vrij. Als jij graag een bepaalde regeling of afspraak wilt op je werk, gewoon vragen. Als jij het niet doet, doet een ander het.
Thanks @Perzik. Door jou en @Krabsalade neig ik toch wat meer naar Valencia nu! Ook doordat ik op internet wel veel las over goede culinaire plekken in Valencia en deze one issue forummer toch vooral van eten houdt
Wtf ik had twee pakketjes bij mân ouders laten bezorgen omdat ik overdag bijna nooit thuis ben. Vandaag was er precies niemand thuis toen de pakketjesman langskwam vandaag, vindt mân broertje dit briefje in de brievenbus