Zou ik hier ook een nieuwe naam pakken, iets met een frisse start
Mijn huis is een teringzooi en ik moet echt echt echt gaan opruimen/schoonmaken maar ik zit zo lekker.
ik wil ook een nieuwe naam
Nee ik wil niet dat alles verandert er is al genoeg veranderd
Noooo
Wat grappig dat je ziet dat iemand aan het typen is
@Evenveel ik vraag me ook vooral af of er paniek was nadat @anon68622085 belde. Misschien waren ze wel vergeten dat het vandaag offline moest.
Jongens ik wil echt even iets kwijt: Ik heb geen instagram. Ik heb normaal best wel mijn hoofd in het zand geloof ik als het om social media gaat maar inmiddels heb ik het gevoel dat dit is alsof je zegt āik heb geen mobieltjeā āik heb geen internetā āik heb geen kookplaatā
Ik voel me een beetje ontheemd en weet nu niet waar ik heen moet haha.
wat een gekke dag zo vandaag, moet nu eigenlijk weer nuttige dingen doen maar kan me echt niet concentreren?
Yes!! ik ga mijn avatar veranderen in een steen
Ik ook! Dit forum voelt al vertrouwder intussen dan het roze maar moet het misschien ook een kans geven
Ik zou zeggen doe gewoon wat je denkt dat goed is toch? Het is jouw keuze, heeft iemand anders niks mee te maken.
Andere forum heeft veel meer mensen, maar posten is echt zo kut. Plus ik vind hier dus ook veel leuke mensen zitten haha.
Ja sowieso. En jij had gebeld toch? Ik zag daarbij ook gelijk el professor voor me die met een stemvervormer naar hearst belde.
Gemiste kans dat ze niet @ElProfesor heet
Mijn vriend is vandaag afgewezen voor een hele leuke baan. Het zag er goed uit maar hij is het niet geworden. Eigenlijk ben ik er zelf ook een beetje verdrietig over want ik gun het hem echt heel erg.
Wat zal ik meebrengen om hem op te vrolijken
Chocolade? Bier? ā¦ik weet even niks leuks.