Het voelt wel maf zo zonder forum en mn app hiervan deed het ook nog eens niet en daar bovenop was ik natuurlijk mijn wachtwoord al vergeten dus kon ik niet inloggen! Maar alles is terug online hoor en ik ben zo benieuwd of ik straks mn secret EGF pakketje kan openen!!
Dit forum is zoveel chiller tot nu toe; op die andere krijg ik niks gepost.
hebben de heteros niet happn of zo iets?
Jaa wat comfortfood dat hij lekker vindt is altijd een goed idee toch?
De ene x hoor ik Yanny en de andere x hoor ik Laurel.
Heb ik nu een gave?
Joe ik ben ook meeverhuisd! Niet dat iemand mān naam herkent maar oh well
Jawel herken ik wel haha. Vind t zon grappige naam.
@Batalash die Yanny is heel lelijk je hoord echt jeeeeNNie
he, wat kreeg je dan? zijn niet offline geweest
Ik hoop dat je hier ook blijft!
Sorry ik ben echt iedereen aan het liken, maar ik ben blij als er bekenden en nieuwe leden meeposten op dit forum haha
Ik kon even geen topic vinden voor feedback, maar is er misschien iets mogelijk met net iets grotere avatars? ik herken echt teveel mensen aan hun plaatje en nu zijn ze net wat klein
Gelukkig is dit forum er⦠goh wat werd ik sip van die āurl not foundā echt niet leuk. Maar hier gewoon weer verder!
Ik ben vanuit mn hoorcollege terug de stilteruimte ingedoken, voor alles moet een eerste keer zijn. (Als hearst nou gewoon het forum om 12 uur had opgedoekt had ik klaar geweest)
Ik zit nu op mijn laptop (vind dit forum nog niet heel fijn op mijn mobiel) en er is alleen maar zooi om me heen. Echt omringt met bende die ik nog moet opruimen.
Fjoe, dat was ff schrikken toen mijn eigen foto als avatar kwam. Nu ff kijken of ik het kan aanpassen.
Leuk om te zien dat er al wat meer oude forummers binnen stromen. Welkom allemaal.
WELKOM IEDEREEN
Welkom welkom
Ik baalde dat ik niet verder kon lezen. Die gaat op mijn wishlist!
Ik ben helemaal enthousiast, heb een t-shirt van Jurassic Park bij H&M gekocht
Ik meld me ook weer hier!