Ik vind het zo leuk dat je nu rechtstreeks foto’s kunt uploaden!
Ben verder wel compleet de weg kwijt, op beide fora.
Weet niet hoe je topics volgt en kan de meeste topics ook niet vinden.
Maar goed, ik ga eerst zelf maar eens op onderzoek uit voordat ik HELP schreeuw.
Ik snap niet hoe andere mensen citytrips doen. Ik ben eigenlijk na een dag rondlopen al kapot. De dagen erna wordt het alleen maar erger en dan voel ik me lui dat ik niets heb gezien.
Maar wel twee tassen gekocht die ik in mijn handbagage kwijt moet zien te kunnen
Ik blijf gewoon hier
Vind het wtf maar niks
Het is gebeurd, één van mijn vriendinnen is zwanger. Nu zit ik écht op de leeftijd dat mijn vriendinnen gaan trouwen/kinderen krijgen. Zo’n raar idee. (Vind het overigens wel heel leuk voor haar, zat er ook wel aan te komen, maar toch.)
Veel chill tijd, en je fomo thuislaten. Waar ben je nu?
Handbagage wordt dus een tas, in een tas, in een tas?
Intussen krijg ik ze <3
Hahah werd helemaal blij van dit bericht. Hoeraa voor meldingen
ik heb vandaag wat rondgekeken op het WTF maar ik heb vooral hoofdpijn er van eigenlijk? En dan dacht ik dat de vormgeving hier de wensen nog over laat
Je kan gewoon zien wie er aan het typen is en er zijn realtime updates… ik voel me zo 2020
ziet iedereen trouwens dat ik online ben nu?
Ook al zat ik hier al een paar dagen, nu voelt het wel ineens echt of zo.
Ja en ik zie je typen. Ik hou jou in de gaten.
ja, de letters (vooral de grootte en de kleur) zijn daar echt niet prettig.
ja ik snap niet dat het grijs is, en heb ook al gepost dat een lijn tekst veel te lang is. maar liefst 180 tekens, dubbel zo lang als de maximum standaard
eigenlijk kwam ik klagen en zagen dat ik zometeen een lunch vergadering en ik kijk er echt tegen op, iedereen hier is altijd zo fel, ik ook, maar ik ben dan gewoon dat de rest niet zo fel is dus nu is het constant discussie en dergelijke. En het eten is slecht.
Misschien passen ze dat nog aan, maar hier is het ook fijn
ja ik ga er van uit dat ze wel veel hulp gaan hebben aan colorito! ik ben gewoon een zeiksnor
haha, zeiksnor