Ik wou iets zoeken op google typ ik Chat in… ik heb een obsessie
Wow ik maakte net pecorino aardappeltjes en het was zo lekker. Nu even 10km wandelen na al die kaas.
Ik ben zoooo moe van mijn werk. Letterlijk en figuurlijk. Maar ik weet gewoon dat dit sowieso nog tot maandag gaat duren want er is verder niemand dan de andere twee collega’s die ook al continu aan het werk zijn… Hoe hou ik dit vol?!?
ik zou dat gewoon rechtuit zeggen persoonlijk, volgens mij heb je dit al eerder over haar gepost ook. Niet?
Kun je aangeven dat je het gevoel hebt dat je een beetje uit elkaar bent gegroeid en dat je wel weer eens langzaamaan af en toe zou willen afspreken maar dat je ook een nieuwe vriendengroep hebt opgebouwd en daar graag ruimte voor laat?
Ps: zelf ben ik die gare persoon die nooit wat durft te zeggen dus ik snap het ook als je dit niet doet.
@Jeg ik xou tegen haar zeggen wat je hier nu zegt. Dat je haar niet kwijt wilt maar dat je nu liever niet met haar uitgaat omdat jullie uit elkaar zijn gegroeid/ op dat gebied niet meer goed passen.
Wel als je je eigen grenzen wil bewaken.
Heel veel chilltijd ‘inplannen’. Was je alleen of met meerdere? Als ik alleen ben ga ik overal sneller doorheen, dus heb ik ook meer tijd om gewoon op een bankje te ploffen.
je bent haar niks verschuldigd. Maar zou het zelf ook heel lastig vinden om dit ter sprake te brengen.
Ik ben zo’n persoon die dan telkens maar zou afzeggen tot ze zelf wel zou begrijpen dat ik niet met haar ergens heen wil
voor zo iets is de manier van boodschap vooral belangrijk, als je het rustig en niet te cru zegt doe je niets mis
Om voor jezelf op te komen wel, om de vriendschap te houden niet…
echt een lastig dilemma. Misschien kun je haar voorstellen aan een andere stap vriend/vriendin waar je niet helemaal blij mee bent? Dan kunnen ze samen feesten
je bent niet de enige, ik heb het ook niet, en een vriendin van mij ook niet, zij heeft niet eens een smartphone
Ja dat is dus het probleem met dit soort dingen.
Het is heel kut om tegen iemand te zeggen natuurlijk en kan ook kwetsend zijn maar eigenlijk wel de enige optie die je hebt.
Anders zul je steeds met smoesjes moeten komen waarom ze niet mee kan en dat is vet vermoeiend en ook niet eerlijk tegenover haar.
grapje het is heel rustig tot nu toe en saai dus ik ben maar aan het forummen. Straks denken ze dat ik een heel verslag aan het typen ben
haha ja ik kan me bij dat laatste dus weinig voorstellen omdat ik zelf zo’n onzeker persoon ben dat als ik niet specifiek word uitgenodigd, ik ook zelf niet vraag om mee te mogen.
Maar niet iedereen is zo uiteraard.
Lastig.
ik ben echt nog zoekende naar een forum
ik zat net op de wc en typte automatisch Centra… in op mijn tel
mis het op die momenten nu al haha
nouja, ik ga kijken waar ik een beetje kan aarden
misschien binnenkort wel het einde van mijn forumtijd haha!!!
Haha kwam net dit tegen
https://www.ad.nl/economie/jonge-meiden-massaal-aan-goedkoop-wimperserum~af02ed11/
“Bij de drogisterijketen staan ze er ook een beetje versteld van. Zonder dat ze iets aan marketing hebben gedaan, is er een ware run ontstaan op het goedkope serum van het huismerk.”
Waag het eens om weg te gaan.
Ben in Bologna. Maar vind het eigenlijk te druk hier. Was vandaag in Modena, dat beviel me veel beter. Voelde meer als Italie.
Ik heb niet zozeer fomo, meer het gevoel dat ik alles móet zien, waarschijnlijk omdat ik in de kunsten opgeleid ben.
Maar idd, een tas in een tas in een koffertje met voorin nog een handtas
Met mijn man. We gaan idd ook wel veel zitten in parken en op pleinen. Is eigenlijk ook heel leuk. Maar het lijkt net of andere mensen wel alles zien. Maar misschien valt dat ook wel mee.