Ik zit in de trein en een man is radio aan het luisteren via zijn telefoon. Maar zijn oortjes zijn niet goed aangesloten dus de hele trein kan meegenieten
@Huismus Ooh, ItaliĂ«, heerlijk. Geniet ervan en vooral: eet smakelijk. Die pizzaâs en pastaâs en risottoâsâŠ
Ik denk dat voor jullie beiden de meest eerlijke oplossing is. Zij verdient het ook wel om te weten waar ze aan toe is toch?
Ik wil ook nog graag naar Modena Probeer er gewoon van te genieten en als je niet alles hebt kunnen zien heb je een goede smoes nog een keer heen te gaan. Vooral wanneer het met je vakgebied te maken heeft
Haha goed verhaal. Alleen heeft Vera #spon hiervoor gedaan, dus helemaal zonder marketing was het niet
Ja en wat te denken van #egfspon
@Jeg en als ze dan eens meegaat waar ook de rest van je vriendengroep bij is, zou ze zich zelf dan niet aanpassen denk je?
En anders gewoon zeggen, ik vind dat dat best moet kunnen.
Ik ga ook met 1 vriendin niet stappen omdat zij zich altijd super kinderachtig gedraagt. En dat weet ze ook.
429 misschienâŠhmm. thanks iig voor de info! we houden t in de gaten
Hahaha ja dat 100% ik heb hier ook nog ergens zoân flaconnetje rondzwerven nav EGF. Maar ik bedoel dat ze niet helemaal niets aan marketing hebben gedaanâŠ
Ik heb een heel pak koekjes zitten eten na mân avondeten en eigenlijk heb ik nog steeds zin om te snaaien.
Oke even wat terug : ik wil ook Laurel horen! Hoor alleen maar Yanny
Tuurlijk is ze zelf verantwoordelijk, maar snap ook wel dat je automatisch even terugvalt op je vangnet. Wel kan jeg vanaf het begin wat meer duidelijk maken hoe ze er in staat. Maar zou het eerst even afwachten of het inderdaad zo gaat lopen. En anders inderdaad even samen naar een ander feest.
Phoe ben op tijd weg gegaan van werk om thuis nog te werken en toen lekker de hele middag geslapen. Jammer dat ik nu dus alsnog mails aan het wegwerken ben. Echt haat aan mail.
En ik wil Yanny graag horen!
Ik hoor yanny, wat zou het moeten zijn?
ooh ik ben super blij. Ik moest vandaag een examen doen âaangifte opnemenâ en ik was super zenuwachtig, want ik MOEST dit halen. Was ik klaar, kom ik zoân hokje in waar die examinator zat, begint ie heel serieus te praten: en Sookie, hoe vond je zelf dat het gingâŠ
Ik heel zenuwachtig want voor mijn idee was ik nogal wat vergeten. Blijkt dat ik niet alleen geslaagd ben, maar ook nog eens met een 9! Beste cijfer van de klas.
Nu ben ik zo blij dat ik het niet eens erg vind om te gaan sporten!
Zou het initiatief ook bij haar laten liggen, maar als het nog een vriendin is zoals ik begrijp, dan wel kijken wat je wel kan betekenen zolang het jezelf dus niet in de weg staat
Goed bezig!
Ik zit een beetje op beide fora te lezen, maar kan bij allebei mân weg nog niet echt vinden. Ik vind WTF best wel onleesbaar en hier snap ik de navigatie nog niet echt, hmpf. Heb hier wel het gevoel dat het meer is zoals het op EGF ook wasâŠ
Joee ik ga het hier ook eens proberen! mijn eerste post