Ik vind het stom dat het domein van ellegirltalk nu nog niet doorverwijst, dalijk zitten er mensen in limbo
Zin in patat oorlog maar heb echt net stamppot gegeten Wil eigenlijk bestellen nu maar nee dat kan echt niet
Fucking ongesteldheid
Het roze forum is me toch echt te roze.
Tot nu toe vind ik het ook wel chill dat het hier iets rustiger is.
Ik meld me ook:grin:
Ik vind dit fijner werken, alles is sneller en beter leesbaar
Maar het is nog wel even zoeken. Werkt nog niet zo lekker op mn mobiel.
Je merkt nu al dat je meer moet bij lezen. Superleuk dat er zoveel bij zijn gekomen. En als je eenmaal gewend bent is het navigeren heel chill, ook op je telefoon
Het is weer tijd voor de halfjaarlijkse LAN party en we zijn aan het opzetten maar gvd ik wil naar huis eurgh
Yanny of Laurel. Ik kan alleen maar Yanny horen en kan er echt geen Laurel van maken
yes!
Joe had ik al gezegd dat dit mijn lievelings emoji is
Heb zoân heftige en vermoeiende week op werk, pfff⊠En toen ging ook nog elke avond veel te laat slapen, omdat ik al mijn oude EGF posts nog door wilde lezen en nog te forummen zolang het kon, haha. Dus ben eigenlijk wel blij dat we nu gewoon over zijn en ik weer op tijd naar bed kan (oh en ik ben echt blij met alle emojis!)
Wow die pink, ik was niet op de hoogte van deze
Ik moet wel vet wennen aan het naar beneden scrollen. Want bij het oude forum was mijn manier van lezen op zijn âArabischâ, ik begon altijd bij de laatste blz en ging dan terug lezen haha maar hier loopt hij dan half vast
Kijken jullie wel eens naar Appie to date? Zo heerlijk cringey.
Harry & Meghan! Zo cheesy, zo leuk
Ja, moet eigenlijk wel zeggen dat ik mân keuze inmiddels ook wel gemaakt heb, haha, ik vind deze leuker! Blijf wel kijken op die andere, want fomo
Reclame is afgelopen nu!
Kijkt nog iemand de film over Harry & Meghan? zo heftig he beroemd zijn of van koninklijk bloed.
Ik geloof echt dat het zo is gegaan met de paparazzi.
Zij lijkt enorm op Meghan wajoooow