Wat je even kwijt wilt

Ik vind het stom dat het domein van ellegirltalk nu nog niet doorverwijst, dalijk zitten er mensen in limbo

4 likes

Zin in patat oorlog maar heb echt net stamppot gegeten :rage: Wil eigenlijk bestellen nu maar nee dat kan echt niet

Fucking ongesteldheid

1 like

Het roze forum is me toch echt te roze.

13 likes

Tot nu toe vind ik het ook wel chill dat het hier iets rustiger is.

4 likes

Ik meld me ook:grin:

1 like

Ik vind dit fijner werken, alles is sneller en beter leesbaar

5 likes

Maar het is nog wel even zoeken. Werkt nog niet zo lekker op mn mobiel.

Je merkt nu al dat je meer moet bij lezen. Superleuk dat er zoveel bij zijn gekomen. En als je eenmaal gewend bent is het navigeren heel chill, ook op je telefoon :sunglasses:

4 likes

Het is weer tijd voor de halfjaarlijkse LAN party en we zijn aan het opzetten maar gvd ik wil naar huis eurgh

1 like

Yanny of Laurel. Ik kan alleen maar Yanny horen en kan er echt geen Laurel van maken :confused:

yes!

3 likes

Joe had ik al gezegd dat dit mijn lievelings emoji is :call_me_hand:t2:

4 likes

Heb zo’n heftige en vermoeiende week op werk, pfff
 En toen ging ook nog elke avond veel te laat slapen, omdat ik al mijn oude EGF posts nog door wilde lezen en nog te forummen zolang het kon, haha. Dus ben eigenlijk wel blij dat we nu gewoon over zijn en ik weer op tijd naar bed kan :joy: (oh en ik ben echt blij met alle emojis!)

5 likes

Wow die pink, ik was niet op de hoogte van deze

Ik moet wel vet wennen aan het naar beneden scrollen. Want bij het oude forum was mijn manier van lezen op zijn ‘Arabisch’, ik begon altijd bij de laatste blz en ging dan terug lezen haha maar hier loopt hij dan half vast :no_mouth:

2 likes

Kijken jullie wel eens naar Appie to date? Zo heerlijk cringey.

1 like

Harry & Meghan! Zo cheesy, zo leuk

1 like

Ja, moet eigenlijk wel zeggen dat ik m’n keuze inmiddels ook wel gemaakt heb, haha, ik vind deze leuker! Blijf wel kijken op die andere, want fomo

1 like

Reclame is afgelopen nu!

1 like

Kijkt nog iemand de film over Harry & Meghan? zo heftig he beroemd zijn of van koninklijk bloed.

Ik geloof echt dat het zo is gegaan met de paparazzi.
Zij lijkt enorm op Meghan wajoooow