Wat je even kwijt wilt

Ja :raising_hand_woman:
Vind haar ook heel erg lijken, ook haar manier van praten! Toen ze de 1e x in beeld kwam in die suits scene moest ik echt ff 2x kijken

1 like

Is er toevallig al een strak in je badpak(of wat voor pak dan ook) topic geopend of zie ik die over het hoofd?

Yes, hierzo https://www.forumfeminarum.nl/t/strak-in-je-zwempak/353/228

1 like

Ja ik zal je er in taggen

Oh lama hahaha ik ben zo laat de hele tijd hahaha

4 likes

@Evenveel @anon39978576 Dank jullie wel!

2 likes

Jaaaaaaa ik ben geaccepteerd! Was al even aan het meelezen en moest heel erg wennen aan de scroll functie ipv bladzijdenummers, en ik vind het eigenlijk helemaal niet zo vervelend als gedacht

6 likes

Ik heb zojuist hele mooie muziek gevonden! Melanie Safka! Wel een beetje spuit 11 want die vrouw was vooral actief in de jaren 70! Volgens mij heb ik onder een steen gelegen

1 like

Ik heb besloten om hier ook onder dezelfde naam verder te gaan als op womenstalk!
Dus ga even een nieuw account aanmaken hahaha.

3 likes

OK Doei

1 like

Ik las het eerst als women stalk :sweat_smile:

4 likes

De megafoon rechtsboven!

1 like

De overgang van het oude forum naar hier is me toch beter bevallen dan verwacht. Dacht dat ik nooit zou wennen aan de scrollfunctie maar 't is eigenlijk wel handig. Idem voor de neutrale kleuren. Mooi werk!

5 likes

Klopt het dat je niet altijd van een like een melding krijgt? Of heb ik iets verkeerd ingesteld?

HAHAAHAH

Ja, ongelooflijk slecht geacteerd, maar wel heel leuk om te volgen!

(die megan is inderdaad aantrekkelijk lijkt echt veel)

1 like

Vandaag laten waxen en zegt die vrouw opeens je hebt wel gespierde billen. Oké beetje ongemakkelijk als ik daar open lig met al mijn vrouwelijkheid

10 likes

Wel echt een goed compliment. En zij kon het zeker weten :joy:

2 likes

Jaa top, thanks!

Die scroll functie is eigenlijk best wel chill, hij gaat steeds verder waar je bent gebleven dus je mist niks! Ik hoef niet meer Arabisch te lezen :stuck_out_tongue:

7 likes

Oprah mag jij wel zo over andere beroemdheden praten. Gezien jouw status hahaha

2 likes