Ik ben een beetje verslaafd aan de sbs-versie van de rijdende rechter sinds iemand dat hier (nee grapje op het oude forum rip) zei
Zo eerste post hier! Had hier al wel wat meegelezen. Roze forum nog niet geweest, maar zal daar ook even gaan kijken binnenkort. Dit is al wat bekender, haha.
Wat een dag vandaag! Vanochtend een jongentje opgepikt van straat, nadat hij was gevallen en naar zijn school begeleid. Het ventje was helemaal geschrokken en had een zere pols. Hoop dat het goed met hem gaat…
Daarna volgde een pittige werkdag.
MAAR net een vakantie geboekt. Twee weekjes naar Frankrijk in een zoetsappig idyllisch Natuurhuisje. Zin in!
Iemand ajb help
Mn piercing is eruit (neus) en ik krijg hem er niet meer in word helemaal gek
Sta nu met een giga ring in het gat te porren zodat het maar niet dicht groeit
Heeft iemand tips?
Ik zou even langs de pierceshop gaan.
Maar dat kan morgen pas, dan is ie toch allang weer dicht
Je hebt hem nu toch al wel 1+ jaar dan groeit die echt niet zomaar dicht. Ben mijn piercing ook weleens kwijt geweest zonder dat ik het wist en dat was echt 2 dagen. Gat was nog helemaal normaal
Enige tip wat ik kan geven is rustig blijven. Even weg leggen en over een paar minuten ( als het paniek gevoel weg is ) heel rustig weer op nieuw proberen.
Neus groeit echt binnen een paar uur dicht
@quantum het gaatje zit er ook nog en ik krijg er zonder problemen een oorbel door. Maar ik moet op mijn werk een doorzichtig sieraadje en dat lukt me niet om erin te krijgen zegmaar
O ja slim
Ik zoek echt de dikste oorbel uit maar het lijkt gewoon niet te werken? Word er zwaar chagrijnig van zeg jezus
Misschien van binnen uit proberen. Weet niet of dat met neus ook werkt maar zo doe ik het met mn clit piercing. ( grapje met mn oorbellen )
Ja dat kan niet met het sieraadje wat er in moet zucht
Ik dacht: “welke kip??”. Maar je hebt het ook Meghan en Harry of niet?
Lol ik weet niet waarom maar ik dacht dat het over belastingaangifte ging en je bij de belastingdienst examen ging doen. Ik dacht al, wat heftig dat je daar examens voor moet doe. ik ben moe.
Echt? Ik heb de film niet gezien maar wil mijn Harry liefde ook niet verpesten ️
Even een vraag:
Ik ga volgende week naar een diploma-uitreiking van iemand die als arts is afgestudeerd. Qua outfit heb ik een cocktailjurkje en pumps. Ik draag dat soort dingen verder nooit.
Heb alleen best wel witte melkflessen… Is een panty sowieso een goed idee om aan te doen of ben ik dan een oma? Wat is daarin een beetje gangbaar?
Panty kan best toch? Zolang je maar geen matte huidskleur panty neemt
Ik eigenlijk ook! sorry like was niet genoeg
Ik moest even wennen aan het scrollen, maar het bevalt eigenlijk wel.
Oh my echt hoe meer mensen in die chat zitten hoe slomer die wordt. Wilde net 1 zin typen maar duurde zonder overdrijven ongeveer 1 minuut per woord dus heb t maar weer opgegeven