Op t luidsprekertje bovenin klikken!
ik snap nog geen flikker van dit forum

Ik krijg geen verzendknop, zie wel dat @Marbella toch een account heeft aangemaakt.
Dat vind ik leuk!
Er is geen verzendknop, gewoon de ‘enter’ van je toetsenbord gebruiken, dan wordt je bericht geplaatst
Halloooo! Andere naam want mijn andere naam eindigde op een . En zonder vond ik lelijk.
Beetje aan het spelen met de layout en de verschillende topics en fijner in gebruik dan ik had verwacht!
Ik geloof dat ik dit forum tot nu toe fijner vind werken dan het roze.
Ik dacht dat dit al moeilijk was maar met dank aan @Lula was ik er snel uit en daar krijg ik veel meer errors en mis ik features.

Even een vraag:
Ik ga volgende week naar een diploma-uitreiking van iemand die als arts is afgestudeerd. Qua outfit heb ik een cocktailjurkje en pumps. Ik draag dat soort dingen verder nooit.
Heb alleen best wel witte melkflessen… Is een panty sowieso een goed idee om aan te doen of ben ik dan een oma? Wat is daarin een beetje gangbaar?
Vind melkflessen ook gewoon kunnen. En een dunne goeie panty ook, niet zo’n glanzende in een wortelkleur. Kijk eens bij Kunert, die hebben wel goeie panties wat dat betreft. En zelfbruiner is misschien ook nog een optie.
Misschien werkte ze voor Elle
Ik ben vanavond naar de show van Jandino geweest en ik heb zo hard gelachen… echt een leuke avond. Daarna ook nog een afterparty waar hij zelf ook kwam, nice! Nu met te veel wijn op lekker slapen.
Vind dit forum eigenlijk heel erg fijn werken!
Ik heb het idee dat het hier een stuk minder druk is dan op wtf maar hoop echt dat het niet uitsterft. Vind het echt snel werken merk ik nu, misschien zelfs sneller dan egf.
Dus blijven allemaal bitte!!! En in het Hamburger thema werkt alles voor mij het beste.
Ik moet echt gaan slapen nu. Heel lang geleden dat ik zooooveel op mijn telefoon heb gezeten als vandaag. Ik bleef maar refreshen op egf.
Ja sws, ik wil ook yanny kunnen horen
Ja dat was ik goed onthouden. Vind het leuk dat je ook hier zit.
ik drink zo weinig dat ik er soms gewoon hoofdpijn van krijg, maar ik vergeet het gewoon ofzo?
Ik vind panty’s echt prima kunnen
Hè Fem,
Hoe noem je het zeg maar als je een koor zingt en een ander koor dan inzet.
Echt zon intens kerkgevoel
Thanks fam
Was al helemaal vergeten dat ik deze vraag gesteld had

Ik woon vanaf nu in flared pants
Het zit als een pyjama en ik heb maar liefst zeven complimenten gehad.
Duurde echt lang voor ik bedacht dat Flared Pants geen stadsnaam was
Hallo hallo
Ik heb 40 nieuwe volgers op insta nadat ik m’n ig had gepost last minute en ik vind dat echt veel!
Wat een veraaaaaaademing dat je hier foto’s kunt uploaden
Ik heb je insta gemist