Wat je even kwijt wilt

@napnij

4 likes

Oh man. Ben in zo’n random youtube filmpjes gat gevallen en kijk nu al 2 uur filmpjes over mieren. Ik ben echt bang voor insecten/spinnen/etc, maar het is best interessant?

1 like

Hier ben ik ook goed in. Merk dat als ik een paar dagen gewoon goed drink dat het voor mij veel verschil maakt. Ik heb nu een app die me herinnert te drinken en zodat ik kan tracken hoeveel ik drink. Helpt voor mij goed!

@Jeg Ik duim voor je! Spannend.:raised_hands:t3:

En mijn dochter is jarig! Hopelijk brengt dit geluk haha.

12 likes

Misschien is het al genoemd, maar: middagdutjes! Ik vind vakantie ook vaak vermoeiend (ook door het warmere weer trouwens) en ik kan echt niet zonder extra slaap.

1 like

Gefeliciteerd! Hoe oud is ze geworden?

Ik vind privacy enzo heel belangrijk, maar ik erger me dood aan Facebook dat ze telkens iets van de H&M laten zien wat ik allang gekocht heb. Hallo jullie weten in tussen alles van me, geef me kleding om te zien die ik nog kan kopen

3 likes

Nu ik jouw post lees herinner ik me dat ik hier vannacht over droomde en toen ineens wel yanny kon horen en daar heel blij mee was.

Ik hoor namelijk gewoon laurel terwijl mn ex yanny hoort en nou voel ik me oud met een slecht gehoor :joy:

@Huismus ik vind citytrips
Ook echt een aanslag

1 like

Gefeliciteerd met je dochter! Gaan jullie nog iets leuks/speciaals doen vandaag?

En wat is dat Laurel/Janny waar jullie het allemaal over hebben? Is dat een soort audioversie van The Dress?

Haha ja zoiets idd

Zeven! *inshock

1 like

Lief, dankjewel! Ze gaat trakteren op school en de oma’s komen haha.
Zaterdag partijtje, zondag feest…
Ben nu al kapot haha.

1 like

Ik dacht hĆ”! Ik ga echt niet mistypen naar het oude forum hoor.
En wat doe ik vervolgens…

Kun je de post niet ongeopend terug sturen naar afzender? Of dat je de rekening naar zijn adres verstuurd?

1 like

Dankjewel! Ik ga straks ook even luisteren :).

@anon22402465 Dat klinkt allemaal heel leuk, maar ook wel druk ja. Zondagavond kunnen jullie hopelijk allemaal uitgeteld, maar voldaan op de bank neerploffen. Heel veel plezier (en succes haha) alvast!

1 like

Erop schrijven bewoner onbekend en retour sturen.

Bij mij hielp het heel erg om een ander thema te selecteren, ik ben voor ā€˜hanburger’ gegaan.

2 likes

Op je mobiel klik je op het blauwe balkje met dat grote getal. Dan krijg je een scrolbalkje en dan scrol je zo naar beneden.

Aaah kleine meisjes worden al groot!! Veel plezier vandaag en van het weekend (en sterkte zaterdag met alle andere kinderen :wink: )

1 like