Mijn god wat is het ineens weer koud deze dagen. Gelukkig wordt het al snel weer wat warmer.
Heb ik ook zo vaak, probeer nu als ik zie dat mijn plas best geel is (ja echt ) daarna gelijk een glas water te drinken. Ik heb ook nog geen goede manier gevonden om er aan te denken.
Bedankt Oprah! Haha!
Jullie zijn lief! ️
In het gebied rondom mijn werk is een groot parkeerplaatsen te kort.Dus er wordt overal en nergens door ons geparkeerd waar geen bordje of iets dergelijks staat. Laatst werd een collega door haar leasemaatschappij gebeld dat haar auto zou worden weggesleept en dus ook onze autos. En gisteren (op een andere plek dan vorige) bij twee collegas hebben ze de ruitenwissers omhoog gezet. Lol. Echt parkeerplaatsenmaffia aan de gang hier.
Ik heb al zoveel nare en afkraak berichten over het andere forum gelezen hier? Ik vind dat echt jammer en word er verdrietig van. Ik ben beide aan het uittesten en dan zitten mensen hier zelfvoldaan te doen over hun keuze. Is toch nergens voor nodig? Maar ik ga natuurlijk niet het hele forum daarop aanspreken dus ik blijf lekker nog. Vind het wel echt mean girl gedrag.
Denk dat bijna niemand het lullig bedoelt. De indeling van het andere forum geeft me echt een stress gevoel en dat stelt me ook best wel teleur eigenlijk. Maar ja je kunt niet iedereen blij maken. Ben echt zo dankbaar @Nescio dat je dit voor ons hebt opgezet en we zo’n fijn plekje hier hebben!!
Zo ik om op dit forum ook eens kijken!
Hoi! Kom hier ook maar even kijken!
ik word wel echt krankjorum van dat gezeik van twee fora op elkaar, is toch nergens voor nodig joh
Ik zie dat helemaal niet zoveel voorbij komen eigenlijk (of ik lees andere topics). Valt me reuze mee!
Ik ben blij dat je hierover begint! De vurige wens om mean-girl-gedrag uit te bannen is een van de grote motivators achter dit project. Het is inderdaad geenszins de bedoeling om in al te sterke pejoratieve bewoordingen over het alternatief te spreken. Ik ben dan ook erg blij om te zien dat mensen elkaar hier op aanspreken wanneer dit toch dreigt te gebeuren.
Oh wat grappig dat je kunt zien wie er aan het reageren is hier!
Oh sorry @SissyThatWalk ik had jouw post helemaal niet gezien. Ben het met je eens!
Gebeurt op beide fronten zoals ik zie en ik vind het ook stom dat het moet. Zo is de mens blijkbaar
nota bene mede-opgezet door de vriend van een lurker, dat is pas toewijding
Ik merk dat ik het lastig vind om bij te houden wie op wie reageert. Nou merkte ik al dat je dan daar rechts kan klikken maar dan ga ik helemaal terug naar dat bericht.
Jeetje, kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Maar is het mogelijk om in 1 oogopslag te zien wie op wie reageert!
Wow dit wist ik niet eens. Ik zat steeds maar terug te scrollen naar het origineele bericht #technoob. Thanks voor de tip haha
Je kunt blijkbaar ook citeren door de tekst te selecteren en dan op ‘citeren’ te klikken. Als we dat onszelf allemaal aanleren wordt het vast iets overzichtelijker
haha ik snap dit inderdaad (en ik heb expres geciteerd om zo duidelijk mogelijk te zijn nu haha)
soms lees ik ook een post en denk ik oke wat random ik mis context? OH het is een antwoord, check.
maar het went!
Even testen hoor!
Edit: owja dit werkt ook! Ach het is allemaal ook nog gewoon wennen denk ik.