Omg inderdaad. Geweldig dit.
Haha.
Doet me denken aan een nummer. Dat is dus: Girls talk boys. Ik zing standaard: And the girl stalk boys
Oeps, heb per ongeluk de voorkeurskleuren op dark gezet en nu is alles zwart (duh)
maar weet iemand waar ik dit weer terug kan veranderen?
Ik ging stoppen met forummen omdat ik nu blok heb en echt echt moet moet studeren. Maar ja niet dus… Omg op mezelf dus, maar ik vind het hier wel fijn. De nieuwe interface went erg snel moet ik zeggen.
Ook ik ben schuldig aan gewoon forummen zonder eerst de handleiding te lezen.
Ben nu eenmaal van het motto ‘al doende leert men’, maar ik ben ook gewoon lui of denk dat ik het toch wel weet. Niet dus. Maar wel leuk om elke keer wat nieuws te ontdekken.
Dit had ik gisteren ook, in dat dark thema is die optie ineens weg om het terug te veranderen. Maarrr oplossing: geschiedenis en cookies verwijderen en dan is het standaard thema er weer
Ik heb net gevonden waar het zit: naar voorkeuren en dan links op interface klikken
Jaaa! Bedankt voor de hulp!!
Haha de mijne ook al! “Als ze zeggen dat er hulp nodig is wil ik dat wel hoor!”
En toen er nog spraken was van data migratie zei hij ook: “je kunt dat doen met een scriptje…” en dat wou hij dan ook wel maken.
Wat een technische vriendjes allemaal! Als mijn vriend had geholpen met een nieuw forum zat ik nu buiten op mijn balkon met een handdoekje te wapperen voor rooksignalen. 1 pufje rook is een like, 2 een super like.
Reacties per postduif?
Die van mij ook al :’) allemaal toegewijde vriendjes hier
@SissyThatWalk Ik vind de negatieve berichten over het andere forum eigenlijk wel meevallen, maar ik heb de afgelopen dagen dan ook niet veel op het forum gezeten dus misschien heb ik het wel allemaal gemist Het andere forum zit ik niet op, ik vraag me ook echt af hoe mensen dat doen? Kost zoveel tijd!
Pff ik heb echt geen motivatie voor school meer. Ik denk dat ik vandaag lekker thuis blijf (of ja eigenlijk de stad in ga voor een verjaardagsoutfit voor dit weekend…).
Goedemorgennn, ik hou van mn slome vrijdagen met uitslapen en daarna nog 2 uur in mn bed blijven liggen en boodschappen doen en gewoon alles chill
Oh en gefeliciteerd @anon22402465 en succes vandaag @Jeg
Ik heb me bij het oude forum ook wel eens afgevraagd of er interesse is in een topic over actueel nieuws, of dat daar al een topic voor is maar dat ik m nog niet ken? Zou er vanuit hier interesse voor zijn, of niet echt?
In de chat stond af en toe wat, maar dat was ook wel deels grappend bedoeld.
Woooow…nu pas valt het kwartje. Ik vroeg mij de hele tijd af waarom sommige members een groene kleur om hun avatar hadden en sommigen niet. Ik snap nu pas dat het aangeeft dat diegene online is
Jaa dit lijkt mij leuk!
Succes vandaag! Hopelijk ben je snel van dat gevoel af
Leuk, wist ik ook niet!