Wat je even kwijt wilt

Ik ben mijn wachtwoord nu al vergeten en nu kan ik niet inloggen op mijn telefoon :disappointed_relieved:

Jaaaa ik heb quantum gevraagd mijn naam aan te passen, maar puntjes zijn helaas niet mogelijk! Dus het is nu iets minder dramatisch helaas

3 likes

Yes het is gelukt!! Via telefoon gaat het bijlezen makkelijker :laughing:

1 like

Ja zoiets ja! Nieuws, actualiteit en politiek, denk dat dat alles wel omvat toch?

4 likes

Ik vind het wel grappig dat ik al voorspelde dat de mensen die zouden stoppen terug zouden komen en heb hier en op WTF echt al veel posts gelezen met … “ik zou eigenlijk stoppen”. Haha. En dat na één dag, denk dat er over één week alweer meer dan de helft terug is.

Ik heb me net aangemeld bij textbroker. Ben benieuwd. Dankje @anon98052296 voor de informatie.

8 likes

Dat is wat een verslaving met je doet :stuck_out_tongue:

Dit forum is wel vooruitstrevend zeg, met dat uploaden van foto’s etc. heel fijn!

2 likes

Ik had eerst de optie als je op de avatar rechts drukt en terug naar dat bericht scrolt, je automatisch weer een knop ‘terug’ ergens rechtsonder in beeld kreeg. Dan ging je als je daar op drukte meteen weer naar de post waar je was gebleven. Deze knop zie ik niet meer maar was wel heel handig! @Nescio

Goed idee! Lijkt me een leuk topic!

1 like

Ik sta al een kwartier in de wacht bij de dokter. Duurt lang. :tired_face:

Geld verdienen :wink:

Daar kun je teksten schrijven voor bepaalde aanbieders, en daar krijg je geld voor.

3 likes

Briljante ingeving - Ik kan straks op mijn fiets naar het werk, deze daar vanavond laten staan en dan morgen middag weer op de fiets naar huis.

(Vind het altijd vervelend om 's avonds nog op de fiets naar huis te moeten, en om 's ochtends voor 8 op het de fiets naar het werk te gaan. )

3 likes

Vanavond feestje hollywood glamour thema. What to wear :scream:

2 likes

Super leuk! Love thema feestjes! Weet je toevallig wat andere gasten aantrekken?
Ik denk in ieder geval aan een mooie (lange) jurk met hakken, opgestoken haar/krullen en een opvallende lippenstift en sierraden. Een beetje een rode loper vibe dus :smiley:

1 like

Ik heb nieuwe plantenkinders van @Melacholie gekregen, zo superleuk!

19 likes

Echt leuk! heb nu ook een pilea baby op een glaasje water staan :smiley:

1 like

Hahaha die badges hier zijn echt zo schattig

‘Congratulations! You’ve posted something that your fellow community members found interesting, cool or useful!’

Awh thanks forum :kissing_heart:

12 likes

Is het leuk om op dit forum (ook) een topic voor Secret Goodbye aan te maken?

1 like

Ik was daar over aan het twijfelen, omdat er ook al een op WTF is, maar wil er hier ook wel een openen!

2 likes

Ja ik weet niet hoe de groep verdeeld is, maar volgens mij vinden ook mensen die niet meedoen het wel leuk om te kijken!

Vandaag liep iemand naast me en er lagen een aantal half gerookte peuken om de grond. Toen hij zich dat realiseerde, draaide hij zich om, pakte er een op en stak m op. :astonished: (ik mis nu die blauwe verbaasde smilie van het oude forum)
anyways ik vond dit zo goor dat ik het even wil delen

1 like