Oh hier ben je!! Ik was je al kwijt
Ik doe mijn pakje vandaag weg maar heb niks gehoord van mijn Santa, dus ben benieuwd
Ik kijk trouwens niet op wtf
Laat even weten als je na het weekend nog niks hebt, dan ga ik erachteraan!
nuttige info: keyboard shortcuts voor t forum
Keyboard shortcuts
C -> Nieuwe topic maken
H -> Direct naar het beginscherm
J -> Naar de volgende post in een thread
K -> Naar de vorige post in een thread
P -> Persoonlijk menu openen
Q -> Reply met quote op de post die je nu leest
R -> Reply zonder quote op de post die je nu leest
S -> Directe link naar de huidige post
T -> Van een bestaande post een nieuw topic maken om daar de discussie voort te zetten
U -> Door je history (de âback-knopâ in je browser)
Net ontdekt dat je een bericht een bladwijzer kan geven om te bewaren (spuit 11) wow handig!
Edit! Gewoon desbetreffende letter tikken volgens mij? Wowow zo handig nu nog even uit mân hoofd leren
Arm doet pijn van de fysio
Men wat een rot gevoel was dat zeg.
Zometeen door naar ziekenhuis en daarna gezellig met collegaâs borrel
@anon22402465 Gefeliciteerd met je dochter!
@Cactusje jeej hier ben je ook! voor jou!!
Ik moet zo ergens heen waar ik nog nooit ben geweest, dan ben ik toch altijd een beetje zenuwachtig dat ik het niet kan vinden met Google Maps
Bedankt! <3
Zelf bellen na je gesprek hoor! Veel succes
ASOS?
Zit echt nét nog in een groepsapp te melden dat ik écht weer gezond moet gaan eten en nu eet ik chocola. Top.
Nu ook maar het laatste ijsje uit de vriezer gepakt onder het mom van âal het lekkers in huis opeten dan kan ik Ă©cht op de gezonde tourâ.
Soms vind ik het zo jammer dat ik het chocolade gen niet heb. Ik heb nog ZO veel chocolade liggen maar het komt echt nooit op. Ook paaseitjes nog enzo. En luxe bonbons.
ik moet ook nog steeds mijn mailtje rondsturen maar ik kom er maar niet aan
Ik kan geen witte jurk meer zien. Weet ik gelijk waarom ik winkelen ook alweer niet leuk vond. Of nou ja, passen haat.
Ik snap ook niet dat daar een tweede seizoen van is gekomen.
Verhaal was toch klaar?
Hahaha.
Ik ga straks eens kijken of S2 wat is.
Oké jullie zijn wel heel actief geworden dus ik kom even binnenvallen zonder bijgelezen te hebben. Ik wilde gewoon heel enthousiast vertellen dat ik net roze gin heb gekocht om dit weekend gin tonics mee te maken
Roze tonic is echt een van mân faves. Al helemaal lekker met citroen gin
Ja leuk! Soms als ik een nieuwsbericht lees heb ik echt het idee dat ik erover âmoetâ praten. Klinkt stom haha maar het is dan of zo interessant of zo aangrijpend dat ik het wil delen ofzo?