Wat je even kwijt wilt

Bedankt voor het meedenken @Oprah @Marbella @Sax @coffeebreaks @Celeone
(Wow, heb ook nog nooit zoveel reacties op een post gehad! :flushed: )
We slapen nogal slecht dus dat helpt niet mee. Maar nu meer dutjes en ik probeer vooral te genieten van waarom we naar Italië wilden: lekker eten, ijs en koffie! Deze mindset werkt beter! Grazie!

5 likes

Ik ben casave frietjes aan het maken. Als het lekker is dan ga ik mee doen aan expeditie robbinson.

16 likes

Vooral lekker lang tafelen vanavond. :heart: Daar is Italië perfect voor. Tot wanneer ben je er eigenlijk?

1 like

Ze hebben bij de ah to go marshmallow chocolade cookies. Dat is een slechte ontwikkeling voor mijn portemonnee, want oh wat is het lekker

2 likes

Ik ga me er vanavond aan wagen denk ik. Keep u posted

Ik heb mijn keuze ook nog niet kunnen maken, dus blijf voorlopig nog op beide fora lezen. Weet nog niet voor hoelang

nee ik bedoel van het forum, ik heb nog steeds die gigantische lijst met mailaddressen haha

ik ben werkzoeken/freelancer trouwens

Ik zal zo mn adres ff sturen

Ja ik ben nu bijna een jaar afgestudeerd van mijn master en ging eigenlijk beginnen aan een PhD maar dat avontuur was na twee maanden al over om persoonlijke reden. Ik moet het ook wel echt sturen, ga na mijn lunch maar eens een opzet maken.

Ik zit bij de kapper in de folies en ik voel me net een radio haha.

6 likes

Het was lekker maar als dat dagen lang mn enige eten is word ik gek.

3 likes

mn moeder had dit laatst gemaakt alleen dan als chips en het was zooo lekker. ff met de kaasschaaf er overheen en dan in olie, echt een aanrader

1 like

Ik ben zo blij dat ik nu weekend heb

1 like

M’n vader belde net of ik zin had om sushi te eten. Daar zeg ik geen nee tegen haha zo lekker < 3

10 likes

Joejoe voor de mensen die Yanny en laurel willen horen.

4 likes

Ahh :frowning: zieke huisdieren zijn altijd zo zielig. Ik zou straks nog een keer bellen als ik jou was. 5x vind ik best veel namelijk, maar goed ik ben dan ook vaak overbezorgd hoor.

1 like

Ik heb dit weekend gewoon voor het eerst sinds lange tijd niks op de planning. Ik ga hier zo intens van genieten! ( zal je zien dat ik mij morgen verveel, maar ook dat is wel eens fijn)

2 likes

Als je ze dan toch eet, kun je er beter van genieten! Eet smakelijk

Het is nu bijna 3 weken geleden dat we onze lieve kat hebben moeten begraven. Ik kan er nog steeds om huilen :pensive:

2 likes

Zo na week 1 fulltime werken meld ik mijzelf ook weer eens hier. Zat wel tijdens de taaltoets even een traantje weg te laten donderdag om 12:00, checkte stiekem het forum (bord op ‘freeze’ en die kids maar hard werken… oh oh oh)