Wat je even kwijt wilt

@PangurBan ahh sterkte! Op rouwen staat geen tijd! :heart:
Edit: omg waarom zijn deze letters zo groot?!

Ik heb eindelijk een kredietkaart omg eindelijk bestelle bij H&M!! (In België kan je niet met paypal of overschrijving betalen want we leven hier nog in de 20e eeuw)

5 likes

Ik ga vrijdag op vakantie maar ik heb zoveel stress voor alles wat ik nog moet regelen. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen en kan niet eens een papier en pen vinden zodat ik een lijst kan maken.

Iemand nog tips voor goedkope reisverzekering?

1 like

Lekker is die hè! Heb er net eentje toevallig achter mijn kiezen.

Oooooh foto???

Ah hopelijk stopt hij snel met braken! Beterschap voor hem! :kissing_heart:

Taalverloedering :neutral_face:

2 likes

Meer hoef je ook niet te doen las je in Italië bent toch :slight_smile: geniet er van!

1 like

Ah nee wat zielig!!! Hoe ging dat kotsen dan? Kan het niet zijn dat er een haarbal vastzit? Geeft ze vaker over? Ik heb een hele oude kat gehad, helaas nu al 2 jaar niet meer bij ons, hij kotste elke dag wel 1 of 2 keer, heel zielig en vervelend, maar hij heeft er jaren prima om geleefd en had ook geen pijn (voor zover de dierenarts dat kon aflezen).

Maar de kat die ik nu nog heb, die heeft soms wel een haarbal, maakt ie dan ook echt een hele toestand van, beetje overdreven, maar als dan eenmaal die haarbal er is dan is t ook klaar. Als die haarbal niet zou komen en het bij kotsen blijft, zou ik zeker wel even contact opnemen met de dierenarts ja!

Ik ben thuis gaan eten omdat ik geen cent te makken heb, en nu kom ik ook nog eens terug met een bord eten voor morgen, m&m’s, en verschillende potten voor mijn nieuwe planten in de tuin + voeding. Had gewoon een grote tas vol en kwam met niks :ok_hand:
Schaam me wel een beetje.

4 likes

Veel sterkte :frowning_face: xxx

Ok, gelukkig. Hopelijk is het niet nodig en knapt ze op, sterkte!!

Tentamens over twee weken. Stressss

Hahaha ja, zo kan ik het ook bekijken indd :laughing:

Heeft je kat nog wel gedronken? En zat er een haarbal bij? Misschien krijgt ie het er niet uit? Zo zielig als er wat aan de hand is met je huisdier.

Ga bij het genootschap Onze Taal

5 likes

Wejow 940 gebruikers hier

@PangurBan :two_hearts: sterkte

weg

1 like

Ahh sterkte! Ik heb ook best lang gehuild toen ik mijn hondje pas geleden moest laten inslapen. Straks ga je vooral de leuke herinneringen ophalen en wordt de pijn minder!

Nou jongens, ik wilde forumloos door het leven en ik heb het exact een dag volgehouden. Ik ben terug, wel de helft van m’n naam kwijt, maar he, het was al zo’n mond vol.

Wat ik even kwijt wil: we kregen een laptop van het werk, en toen moesten we uitproberen of alles werkte en ik was natuurlijk de eerste die hysterisch krijsend de mensendieallesmoestenregelen aanklampte omdat mijn laptop niet werkte. Zat ik in plaats van het touchpad te gebruiken, met mijn vinger die inlogvakjes aan te tikken op het scherm, wat UITERAARD niet werkt omdat het geen touchscreen heeft. En die mensen zaten zo te kijken van: o jee, is het verantwoord dat deze downie bij jullie werkt of heeft ze al aangepast werk? Dat was althans mijn interpretatie van de medelijdende blik die ik kreeg. Ook jammer dat ik altijd hysterisch dingen moet verkondigen en niet even discreet kan aangeven dat mijn laptop niet leek te werken, dat had me afgang bespaard.

In mijn verdediging (die ik ook aan heb proberen te voeren), thuis heb ik een iPad met toetsenbord, dus dat ben ik gewend. Had niet het idee dat ze het een erg steekhoudend argument vonden helaas.

32 likes