Nou jongens, ik wilde forumloos door het leven en ik heb het exact een dag volgehouden. Ik ben terug, wel de helft van m’n naam kwijt, maar he, het was al zo’n mond vol.
Wat ik even kwijt wil: we kregen een laptop van het werk, en toen moesten we uitproberen of alles werkte en ik was natuurlijk de eerste die hysterisch krijsend de mensendieallesmoestenregelen aanklampte omdat mijn laptop niet werkte. Zat ik in plaats van het touchpad te gebruiken, met mijn vinger die inlogvakjes aan te tikken op het scherm, wat UITERAARD niet werkt omdat het geen touchscreen heeft. En die mensen zaten zo te kijken van: o jee, is het verantwoord dat deze downie bij jullie werkt of heeft ze al aangepast werk? Dat was althans mijn interpretatie van de medelijdende blik die ik kreeg. Ook jammer dat ik altijd hysterisch dingen moet verkondigen en niet even discreet kan aangeven dat mijn laptop niet leek te werken, dat had me afgang bespaard.
In mijn verdediging (die ik ook aan heb proberen te voeren), thuis heb ik een iPad met toetsenbord, dus dat ben ik gewend. Had niet het idee dat ze het een erg steekhoudend argument vonden helaas.