Herkenbaar! Ik heb ook altijd zoveel pre-vakantie stress! Sterkte ermee en probeer het een beetje los te laten.
Ik heb zelf een verzekering bij Unive, maar weet niet of die bijzonder goedkoop is.
echt issues want ik wil zo graag persoonlijke dingen posten die ik echt even kwijt moet, maar ik voel me op nog geen van beide forums zo vertrouwd dat ik het durf
probeer ook een keer elderflower tonic!!!
Heb ik helaas niet, maar ze staan ook nog niet op de site!
De piercer kon me vandaag niet helpen (het lukte ze niet) dus ik ben echt ten einde raad
Wil het liefst mn ringetje er weer in want het lukt me zelf gewoon niet
Yooo ook maar hier. Heb een beetje het gevoel bij WTF dat er allemaal nieuwe mensen zitten of mensen die ik niet meer herken
Same! Vind eerlijk gezegd de layout van WTF wat vertrouwelijker/mooier, maar herken er bijna niemand en daardoor mis ik een beetje de egf sfeer
Ja inderdaad! Misschien veranderd de layout hier nog wel wat en het is ook wennen. Maar stoor me ook aan die mega quotes daar. Verder is het daar ook wel gezellig hoor maar mis gewoon de sfeer inderdaad
Same, ik merk dat ik daar uiteindelijk ook meer moet wennen dan hier. En hier voelt het door de users direct vertrouwder. Maar ik geeft het beide nog even een kans want ik vind het ook weer zo definitief om te kiezen (FOMO).
Ben echt pissed off.
Opmerking 53918 over het feit dat ik nog steeds geen vriend heb, dit keer van mân zusje die wel altijd een vriend heeft:
Zij: âJa misschien ben jij lesbisch he, fysicusâ
Ik: âwat?? Waarom denk je dat nu?â
Zij: âja je hebt nog steeds geen jongen gevonden dus misschien dan een meisje?â
Stop toch met die druk op te leggen dat ik geen vriend heb. Soms heb ik zin om te schreeuwen naar mân familie âjullie hebben niet gezien hoe vaak ik al ben afgewezen of gekwetst ben geweest, ik heb gewoon nog niemand tegen gekomen die mij de moeite waard vindtâ.
Maar dan zouden ze me beginnen uitvragen naar mân dateleven en dat hoeven ze absoluut niet te weten.
Alsof ik me er soms nog niet slecht genoeg over voel, moeten ze het er dan nog een keer in wrijven met dit soort stomme âgrapjesâ.
Flikker op joh je zal t wel weten als ik iemand heb.
@PangurBan sterkte!
@Huismus klinkt als een goede instelling! Veel plezier
Ben onverwacht een avond alleen thuis en nu heb ik geen chips
Gauw nog even naar de supermarkt! Een avondje alleen thuis zonder chips is zo zonde!
Wat stom zeg, hoe oud is je zusje?
Bijna 19. Best jong, I know. Maar ik krijg gelijkaardige opmerkingen soms ook van mân ouders of andere familie.
ja dit en wat @Stateofmind zegt⊠heb me op beide fora aangemeld en wacht nog even af voor ik een definitieve keuze maak. Maar zoals ik daar al gezegd heb; het lijkt soms echt als of er wat van het viva forum bij zijn gekomen daar haha
Ugh ja zo hatelijk die vragen/opmerkingen. Inmiddels is mijn standaard antwoord ânee en als het ja zou zijn zou ik het jou niet vertellenâ. Zijn ze vet beledigd, net goed.
Ik ben 30 geworden en ik krijg deze opmerkingen ook, altijd gevolgd door een â maar je bent zo mooiâ en dat maakt me nog kwader want ik vind het zo kut dat de waarde van een vrouw grofweg de ratio is tussen mannen die je willen neuken en mannen die je daadwerkelijk geneukt hebben. Maar met kerst heb ik dus uitgevonden dat mensen snel hun muil houden als je zegt dat het komt omdat je nogal shockerende seksuele voorkeuren hebt.
@fysicus omg ja dit dus precies. Heb ook altijd het gevoel dat ik me moet verantwoorden dat ik niet lesbisch ben, zo krom. En ook echt heel vaak dat mensen goedbedoeld een jongen voor me gaan aan wijzen. FLIKKER OP LAAT ME MET RUST VERDOMME
ja schijtirritant idd